Wednesday, August 11, 2010

CoP @ Library HUKM




Bengkel ini berlangsung kalau tak silap aku pada 14 Jun 2010..maknanya dah lama aku peram gambar ni dalam blog..disebabkan semenjak 2 menjak ni..internet K.O..kejap2 leh buka...kejap2 down..membuatkan aku malas nak ambil peduli dengan blog aku..buat menyakitkan ati jer nak tunggu ia loading..

Kursus ni sebenarnya tak ada kena mengena pun ngan aku..tapi satu pagi tu tengah sedap aku beradu..(maklumlah ari tu keje petang)..my boss call minta gantikan tempat staff yang tetiba buat hal tak pergi plak..aku pun kesian kat boss..pastu kesian juga sebab USIM dah bayar..aku pun pergi la..lagipun dekat jer ngan umah..kalau jauh2 last2 minit tu aku pun tak pergi kot..

Sampai tu dah ada urusetia yang tunjukkan tempat registration, pastu terus masuk dewan..aku pandang kiri kanan.mak aaii..aku sorang je ke budak USIM..pasrah aje la..penceramah kat depan tu dah start.. yang best tu..masuk dewan baru aku tau aku g Kursus CoP..hehehe..dah nama pun bidan terjun...


Tapi pas dapat group..aku rasa best juga kursus tu..banyak ilmu yang aku dapat walaupun 100% semuanya dalam Bahasa Inggeris..kiranya satu hari tu aku manfaatkan dengan ilmu yang sebenarnya bukan untuk aku tetapi dah Allah S.W.T bagi peluang untuk aku mempelajarinya..aku ok jer..tak ada masalah bagi aku yang tak boleh diselesaikan..apa yang penting cara kita menyelesaikannya..itu yang penting dan terbaik...


No comments:

Post a Comment