Wednesday, August 11, 2010

Present 2010 For Besday Boy

Sebenarnya besday papa dah berlalu kira2 3 bulan yang lalu..sori ye sayang..tahun ni tak ada kek sebab 26 Jun tu, Allesya demam teruk..mama pun demam..so, tak terfikir pun nak beli kek..InsyaAllah kalau panjang umur + murah rezeki, tahun depan kita celebrate sesame yer..(",)

Hadiah besday ni pun aku beli seminggu awal..ingatkan nak buat suprise tapi nampaknya besday boy telah memilih sendiri hadiah unutul diri dia..

Aku tak adalah kisah sangat apa yang dia nak tu, janji jangan pas beli..simpan buat khazanah..kalau macam tu baik display ker kat kedai..better kot dari tu..

Mula2 kuar umah tu tak planning pun nak G beli hadiah.tapi disebabkan tak tahu nak G mana, so kami pun fikir..lebih baik g cari hadiah sebab benda tu hanya terdapat kat kedai2 tertentu jer..1st G Jusco dulu..dah jumpa tapi tak ada size..aku dah sengih dah..seronok sebab tak ada kasut tu..(jahat tu aku kan..tapi ikhlas bagi tau)

Pastu G The Mines plak..jalan2..cari kedai tak jumpa..huhuhu..hati aku lagi seronok nampaknya (kalau dia tau..mesti dia merajuk..tapi memang ikhlas bagi (",)..tak tipu punya)..tup2..turun escalator..nampak la kedai Bata tu..punya la besar.Comfirm ada!!bila ati aku dah kata macam tu..memang selalu semuanya benar belaka..

Dah inilah hadiahnya
|
|
|
|
|
(____)


Kasut Adidas yang telah lama menjadi idaman

Ada satu jer..size sembilan..try2 terbesar sikit..tapi kalau pakai stokin kira ngam2 la..besday boy dah tersengih2..seronok sangat la tu...dia dah suka..aku pun bayar aje la..Harga tu sebenarnya tak penting pun bagi aku..kalau ada kemampuan, apa salahnya..setahun sekali jer..tanda aku meraikan hari penting bagi dia kan.

Harga dia berpatutan la dengan barang

Pastu jalan2 lagi..Allesya pun tak ketinggalan dapat jugalah sepasang gaun..cantik plak tengok ada dot - dot tu..murah jer..kebetulan tengah ada sale..

Allesya pun dapat baju

InsyaAllah..tahun depan kalau ada rezeki...kita beli present lain plak ye sayang..Love U La..




No comments:

Post a Comment