Wednesday, July 27, 2011

Ball..Baller... Ballest..HikHik

Jangan buat aksi begini ye Harimau Malaya

Tengok ramai yang hapdate pasal bola..sure petang ni jalan jammed teruk..rasa2 ada tak yang amik cuti bergaji ari ni semata2 nak G tengok bola..fanatiknya...
Aku?
Bola?..hehehe..tak tengok pun takpe..tak pernah rasa menyesal..bukanlah tak minat sangat..kadang2 kalau tetiba datang angin nak tengok tu layan je la..minggu lepas Malaysia LWN Singapore pun aku taktau..suara orang menjerit kat Kem..aku ingatkan bergaduh laki bini..siap buka pintu menjenguk lagi..Busy Body juga aku ni kan...tengok sunyi..Dok hadap poker..*Allesya tengok kartun The Little Pororo..thats whylah aku tak tahu ada lawan bola..dengar orang jerit lagi..pastu tengok org hapdated dalam FB Malaysia kalah..barulah aku sedar..Ah!!tak rasa apapun..bese2 je..(",)

Harap2 malam ni they alls jadi ala2 Superman

Tapi malam ni macam nak tengok..itupun kalau ada kelapangan...tapi tengok kat umah je la..seumur hidup aku boleh kira ngan jari berapa kali je aku G tempat yang sesak2 ngan orang ni..Sedangkan Jom Heboh yang padat tu pun baru 2 kali pergi...inikah plak nak masuk Stadium yang orang sebelah menjerit cam nak terkuar anak tekak..Hohoho..minta ampunlah....memang rela tengok TV Sharp aku tu je..Leh baring2..golek2..Best!!

Apapun..aku tetap nak wish GudLuck untuk Harimau Malaya A.K.A Malayan Tiger..
Moga kalian mengahrumkan nama Negara ye..Aku sangat suke pada orang2 yang sentiasa menjaga nama baik Malaysia..I Lap U Uols...Go Malaysia Go!!!

No comments:

Post a Comment