Sunday, July 24, 2011

Monday Yang Blur..

Salam pagi isnin pada semua warga blogger..terutama yg stay kat KL..moga pagi ni anda semua tabah mengharungi jalan yang sesak ye..sebab hari ni memang luarbiasa bilangan keretanya yang bertambah..
Sampai opis macam biasa..merempit dan boleh join V3-samseng jalanan..tapi Alhamdullilah..sampai dengan selamat..
Pagi2 ni cari feel ngan check email dulu..macam2 ada..yg paling banyak pasal bisnes MLM..huh..tak koser aku nak layan..

Tapi yang paling best sebab kecenderungan menge'search' resepi Apam PolkaDot tu sudah kembali..dah lama sangat postpone nak bt..tau nape sampai skunk still tertangguh..sebab baru semalam aku kenal apa itu ovelette...kakaka...sadis tul..cari kat Giant takde..kena G tesco kot..Lagi satu runsing aku dibuatnya sebab diaorang asyik sebut filling strawberry la..grape lah..aku blur sikit benda alah tu..member2 kata..better G kedai jual alat buat kek coz dia punya segala tepung bagai memang khas untuk buat kuih..mana plak dah aku nak cari kedai tu..aku bukannya xpert pun bt kuih..soh aku masak rendang ke..pulut ke..nasi ayam..tomato..minyak dan seangkatan dengannya aku terorlah..

Inilah akibatnya bila time nak buat kuih raya ngan kakak aku..aku selalu mengulat..bila ajak angguk kepala setuju..pastu dia buat sorang..aku plak tukang temankan jer + bantal satu..celik2 mata jer..dah siap..hehehe..muka member..terus jadi cam sesumpah..tukar kaler gitu..menyesal kot dapat adek yang pemalas..kikiki...

Series terliur..mengalahkan orang mengidam anak sulung..

Bukan kisah nak makan apam polkadot tu je yang menghantui aku..entah nape jiwa ni tetiba teringin nak belajar buat tart bentuk buah/sayur tu..comel gler tengok..nak makan pun jadi sayang..dah seacrh kat internet kot2 ada yg buka class area KL..asyik penuh je..memang semangat betul nak tau camne rupanya bila aku sendiri yang buat..takmau jadi..aku buat je bentuk buah tembikai..hah!!senang je kan..

Yang ni walau dipostpone berapakali pun..aku akan p belajar juga..tak kira..memang series nak buat sendiri..

No comments:

Post a Comment