Sunday, July 3, 2011

MARAH

Selalunya hari isnin memang macam ni...kalau sape2 pernah tengok video klip yang beruang dok menyodok malas & paguin yang melompat2 tu..taulah makna disebalik hari Jumaat & Isnin..Dengan malasnya..boringnya..mengantuknya...dah jadi 3 in 1...

Marah ni dari semalam lagi..memula kalah poker..hahaha..*macamlah aku kisah sangat benda alah tu..takdelah...sebenarnya marah kat reff taiwan tu..mengongs!!!buta ke apa??petang semalam G beli Sate Kajang..tapau bawak balik sebab nak tenok bola..konon nak santai2..tapi geram punya pasal..rasa macam nak tercekik jer sate tu..nampak sangat pemain taiwan tu buat2 jatuh..sakit sangat2 la konon..meh aku pijak kaki dia..baru berbaloi bagi penalti..
Sumpah BENGANG!!!!!
Tapi syabas Malaysia..Anda layak ke peringkat seterusnya..
Allah melindungi orang yang dikhianati...

Hari ni plak..aku masuk opis 8.03 am..sebabnya..bangun awal..siap pun awal..makan roti + susu omega dulu..pastu p keje...sampai depan kem..keta dah tak gerak..agak dah memang hari isnin macam ni..tambah2 kalau budak sekolah..tapi yang lebih mengejutkan..memang tak gerak sepanjang jalan menghala ke Loke Yu..2 tempat kete rosak..dua2 pemandu pempuan..
Nak je aku ketuk tingkap kete dia..and cakap ----> kuarlah woi!!!!..boh tanda kecemasan..*yg tanda 3 segi tu @ bagilah double singnal...dulu amik lesen tak belajar jer??..takdalah orang dah rapat kat bontot kete ko, baru terhegeh2 nak bagi singnal nak membelok..
Ini tidak..boleh duduk dalam keta bersantai2 plak tu...pandang kiri kanan tengok keta lain kelam kabut nak potong Q...nasib baik aku tak tergolek tadi..kalau tak..memang aku tendang kete ko...ko jangan risau..memang aku akan buat...ingat jatuh motor sedap ke??
Aku agak2..diaorang ni bawak kete jer reti..maintance mmg hancuss....tau start pastu jalan jer..

Lagi satu sbb jammed tahap kalau jalan kaki lebih laju dari bawa kete sebab pagi ni semua trak FRU/Polis kuar sempena Ops BERSIH...Hah!!eloklah tu..kasi bersih semua sekali..dengar jer dah semak...cuba duduk elok2..jadi negara yang harmoni...bebas dari kejahatan...bertolak ansur..baru aman damai..ekonomi skunk ni dah cukup meruntun hati..janganlah tambah lagi beban rakyat..kesian pada yang nak cari rezeki...kalau x kenangkan yg dah tua2 ni..kenangkanlah generasi masa depan tu..mereka pun tak minta nak duduk dalam negara kacau bilau...

Oh Malaysia tu terchenta..moga kau jadi negara yang bebas merdeka...Allah selamatkan Kamu..Amin...
nots : Semoga hari ini mood aku tak mogok..

No comments:

Post a Comment