Thursday, July 21, 2011

Tipu tang mana tu cek oiii???

Xtually...dah create blog ni mmg untuk luahkan apapun kan..so nk luahkan jugalah..
Kisah dia gini...
Td tengok ada HAMBA ALLAH tu hapdate..dia kata ada berita tu penipu...eemmm..cter yg menyakitkan ati je..aku pun mulalah sakit ati juga..nak bagitau dia je la yg betul kot..org lain salah...Yang aku Hangen The World coz dia siap mention nama sape yg menipu tu..
Jadi nak jugalah beri nasihat sikit ye..Kalau dah tau news tu penipu..ko tengok juga bt pe??Pastu hapdated kata benda alah tu menipu..
Aku ibaratkan ko ni cam berak lah..busuk2 pun ko hidu juga..takdenya ko nak pakai mask masuk jamban..
Kalau aku jadi ko kan..takda maknanya aku nak nengok..nengok kartun cam Allesya bt lagi bagus..dah tentu mmg menipu..jatuh bangunan pun tak mati..habis kuat jadi leper je kejap..
Tak payah nak soh Tuhan bagi balasan..yang kau kata menipu tu Hamba Allah cam ko juga..so Allah S.W.T tu kan Maha Melihat..Dia lebih mengetahui dari pada yang kiter2 ni ketahui..
Betullah kata kau tu..mmg cadang *&&^% tu nak bt tapi sebab Allah kata tak boleh..tu yg tak jadi..
Apa jenis la manusia camni..Ko tak cakap pun semua org tau..Kalau Allah dah kata Kun Faya Kun..mmg jadilah..Apa?ingat ko sorang Skolah???
Huh!!sebenarnya aku menyampah..selama ni bila dia hapdate..aku berbulu je..cter dah basi dok tokok tambah lagi..
Nak juga aku bagitau..xda semua org sempurna pun kat dunia ni..jangan kata news tu je yg xbetul & ko betul sgt..bukan ko pun yg ada kat situ..setakat tengok video..apelah sangat..org lain nengok juga..tapi video ni bukannya betul sangat pun...So..senyap2 je sudah..
Dulu aku belajo Video Editing..bukan payah nak buang yg elok2 & bubuh yg xelok2 jer..kacang goreng..petik jari boleh buat..Kalau tak caya..ko tengok Video Anuar Ibrahim tu sudahlah..Ko nak nafikan ke nak kata iye??Cer Cter..
Jawapan dia..aku mmg kata ko akan bagitau...itu semua muslihat politik...Video tu tipu je..sbb ko kan suku sakat tu juga...wah!!!lasernya mulut aku..sape soh ko yg laser dulu kan..
Aku tak kata kat sape2 ye..sape terasa..nasiblah..
Ah!!Whatever...

No comments:

Post a Comment