Thursday, September 30, 2010

New Gadget...(",)..I Like!!

Salam..lama x updated blog..buka pun x..apatah lagi nak baca post kekawan..senang cter..mmg lgsung xteringat yg aku ada blog sendiri..Wah!!macam ler busy bebenor kan..

Cter pasal balik bercuti ke Kedah pun xabis updated lagi..tunggu la dulu..peram sat dalam komputer..yg aku nak cter hari ni pasal aku dah ada Notebook Baru..Yeeeaahhhh!!!!sonok sangat la..

Harga....*biarlah rahsia..biasalah..setahun punya perancangan..kena beli yang best2 sikit la..bukan nak 'mengebat' pun..* i tulih slang kedah tau..tp aku kira leh pakai dalam 10 ke 20 tahun tak payah beli dah..huahuahua..besornya angan2..

Notebook yang aku sayang sangat2 tu berjenama SoNY - Viao - icore 3..*nak beli icore 5 takut ada yg cakap berlagak plak kang..

*tp semalam g bawa laptop tu ke kedai untuk cari cover keyboard..ada aweks tu pakai Sony - Viao icore 7 ..rupanya memang sejibik cam laptop aku..langsung xda beza..tanya harga..8 ribu tu..mak aiii..leh bt downpayment kete..tak tercapai dek akal la aku nak beli..membazir..cukuplah sekadar apa yg dah ada ni pun..
Yg lama..kita masuk kotak dulu ye..nanti fikir kot2 nak pasang wireless kat umah..
Leh online sesama..

Dalam kesibukan aku bertungkus lumus menyiapkan majlis sambutan hari raya peringkat FPSK ,aku sempat mengusung VIAO aku ke opis sbb nak minta Zam installkan CloudAntivirus a.k.a Panda..harap2 tiadalah anasir2 jahat yg berani menceroboh ke Laptop aku ye..

To My Hubby ..plizz take care a new gadget tu tau..jangan godam sampai lingkup..yang paling penting...mama nak wish..selamat ber'FB' dengan lancarnya tanpa kena tunggu dia loading lelama..& one more..bila malam tu..mama selalu bagi hint nk juga online..so...harap2 faham2 lah tau..nak buat camne..Brokben tu ada satu je..kenalah sharing + ikut turn..hikhikhik..

* Gambar laptop..coming soon..tak sempat nak snap..busyla katakan...

No comments:

Post a Comment