Wednesday, September 1, 2010

Spent Time With Allesya




XTVT Bulan Ramadhan ni, selain daripada turun membeli kuih muih diwaktu petang, XTVT berjalan2 @ ronda2 naik motor dengan Allesya adalah waktu yang paling menyeronokkan. (Papa jangan jeles tau (",))

Allesya lagi seronok sebab selepas satu hari terperap di rumah baby sitter, dapatlah sekali sekala menghirup udara segar walaupun kadangkala tak segar mana pun sebab bau sampah sarap yang berlambak dan teramatlah menyeksakan hidung.


Sebab itulah aku selalu akan bawa Allesya pergi bermain2 tengok BIRD @ FISH @ HORSE dikawasan Padang Tembak Pasukan Gerakan Am..tapi separuh jalan aje la sebab kawasan tu larangan bagi orang ramai..(tempat orang berlatih menembak tu..kot2 ada peluru sesat kang lain plak jadinya)..

Park motor tepi jalan, pastu turn jogging ngan Allesya..Aku just tengok jer..dia pula semua benda nak kutip..sampaikan daun2 kering pun leh dijadikan mainan..

Ada masa, aku akan bawa dia pergi Padang Kawad..tapi kat kawasan ni boring sikit kecuali ada orang main kereta control tu..seronok dia kejar kete orang padahal abang2 yg dok main tu dah tension..ketenya besar..terlanggar anak orang, tak pasal2 jer kena sepak..(tak adalah aku segarang tu kan)..



Tengah kutip daun2 kering

Batu pun nak kutip juga ke??

Masih sempat tersenyum walaupun sibuk bermain

Tapi memang best tengok Alllesya happy..dia akan jadi 'Gud Girl'..kami akan sama2 nyanyi lagu 'ibu' + Adira + Shahir..Aku nyanyi + Allesya akan tepuk tangan..ada masa suara dia akan lebih kuat dari aku..who's care orang nak pandang pun..yang penting...we fun together!!!yeah!yeah!!!

No comments:

Post a Comment