Saturday, April 16, 2011

Allesya Datang Opis

Minggu lepas, Mr. Khusairi dengan amat2 baik hati, tetiba jadi seorang yang tersangat2 penyayang telah bermurah ati nak drive pepagi buta hantar aku G keje..*bukan senang tau dia nak saja2 hantar aku G keje bila aku sihat walafiat ni.

Before drop aku kat opis tu, kitaorang G la makan2 dulu..sembang2..best tau..bukan selalu blh bt2 benda mcm ni...so, untuk keprihatinan dia tu, aku nak say thanks..

So, bila dah hantar, of coz la kena amik kan..takkan aku nak balik jalan kaki plak...so, petang tu, dia datang la ngan mek kecik tu amik aku kat opis...dia datang awal sebab takut jammed..tapi disebabkan datang cam mafia sikit kan..*pakai seluar paras lutut jer, so dia segan nak masuk opis aku..kirim anak jer, pastu bawa diri masuk pandan kapital

Allesya plak, bila dapat masuk opis, memang sangat2 seronok..Dapat main macam2..yang paling best bagi dia sebab dapat main komputer....mulut pun bising..student dah jeling2..budak2 la dik oii..bukan boleh tutup mulut..so, kena sabarkan hati ye..

No comments:

Post a Comment