Saturday, April 30, 2011

Nafsu cam naga

Semenjak 2menjak ni, taktahu la nape..nafsu makan aku dah mengalahkan naga. Dulu kalau aku telan Cocoa Colagen tu kul 7.30, kul 4.00 pun maintain kenyang..kadang2 sampai kena paksa makan takut termasuk dlm toplist penghidap gastrik..tapi skunk, telan benda alah tu kul 7pagi, kul sembilan dan kebulor..adakala sampai tahap jumpa kacang sepeket yg petang2 mmg beli kat uncle bawah pandan kapital tu pun boleh selera...boleh plak kacang2 tu jadi double cheese burger..sengal..

Selalunya, bila time opis hour jer, nekad dah malam takmo makan..tapi selalunya, kul 8.00 mlm, pakat dok melantak juga..pastu menyesal..mulalah nekad malam esok takmo makan...sudahnya..berderetlah nekad tu..tertunainya tak juga..

Minggu ni lagi hebat..pantang orang post kat FB cter makan itu ini..aku boleh plak kecur airliur..siap semangat masak lagi..kawan aku tunjuk udang galah dalam FB..aku dah termimpi2 juga lemak udang ngan petai..pas makan,,jenuh garu muka...padan muka aku..

Kalau ada rezeki, esok malam akan bertolak ke utara..dalam kepala ni, kalau la transparent..semua orang boleh tengok list makanan yang aku dah senaraikan...siap leh request kat laki aku nak makan ketam masak lemak ngan nenas..fuh!!!heaven..

Badan?..hehehe..sudaaa naik sekilo..jangan bagitau aku kalau tengok aku temban ye..aku sedar hakikat tu..tapi nak buat camner...dah nafsu makan kalah badang..relakan ajelah..sok lusa sakit..pandang ayam goreng pun nampak cam ikan hangit...

Tapi doa2kan aku tak obesiti yer..tak sanggup aku...

No comments:

Post a Comment