Saturday, April 16, 2011

Allesya Oh Allesya

Nak tengok bagaimana tetiap hari aku rasa nak pitam..adakala rasa macam kena darah tinggi..banyak kali juga nak bertukar jadi ultraman mebius..yang lebih dasyat, harap2 sangat boleh bertukar jadi hijau..sebabnya...
|
|
|
|
|
|
|
*V*
Budak inilah....

Dia biasa jer, macamana aku angin pun..maintain senyum..
maklumlah...aku angin pun..suara jer jerit2..bukan ada mencacatkan tubuh badan dia pun..sebab tu dia semakin LASAK...
Aku rasa macam nak menangis bila balik keje, umah aku jadi macam ni
|
|
|
|
|
|
*V*
Uuuuwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cam mau golek2 minta dia simpan balik..kalau boleh mau gigit jer telinga dia..tapi selalunya, yang jadi mangsa aku, periuk belanga jer..nak marah dia,sangat2 jarang sampai ati..
Tapi sekarang dah train dia pas main, sila kemas kembali..takda bibik nak tolong simpankan mainan yang bertimbun tu...kalau degil..mama babap tau..

No comments:

Post a Comment