Thursday, April 21, 2011

***** Seindah Kurnia ******

Lately ni, Kolompo asyik hujan jer..mencatat sejarah adalah for this week..everyday i balik dengan keadaan kuyup & mengigil2..orang kedah kata..'KETAQ'..Bukan lutut jer..dari hujung RAMBUT sampai la ke hujung KAKI
Badan pun dah sedikit KEMBANG...disebabkan kenyang minum air hujan...Uweekkkkk!!!!*sape yang baca of coz kate aku senget...mana ada kena hujan bleh gemuk..kakaka..makan banyak la tu..

Apapun..pesanan@NASIHAT@mesej@KATA-KATA@permintaan@SURUHAN dan yang semakna dengannya dari papa supaya DRIVE CAREFULLY, InsyaAllah tak pernah luput dari ingatan. Kalau dia tak suruh pun, of course la i can do it..

MANA ADA ORANG YANG NAK TERTERAP CIUM JALAN KAN..
Kalau lelaki tu, oklah sebab masuk spital..kakak misi cun2..sakit2pun..bleh la cuci mata...kalau pempuan???sape nak tolong jawab?
Doa aku selalunya pun..kalau kata ajal dah sampai..minta2 jangan la disebabkan kemalangan..Sebab tu la..i'm alwez take care myself. Thanks la untuk doa dari ibu, adik beradik semoga aku sentiasa selamat dunia akhirat

Tapi aku suka hujan tau..kalau dulu kecik2..pantang dengar guruh kat langit, dah siap standy pakai suar pendek nak mandi..Bila dah besar sikit *time ni dah anak dara, KENALAH sopan sikit kan.. bila hujan, buat2lah basuh keta..bila mak tanya, kata JIMAT AIR..Padahal memang tak boleh tahan nengok fresh water from the sky..kikiki...Berdosa sungguh tipu mak kan..mujurlah tak kena panah petir..

Walau bagaimanapun..aku bersyukurlah sebab Allah S.W.T menurunkan hujan..rahmat tu..takda masalah langsung..benda yang wajib ada bagi benda yang bernyawa..
Untuk itu, dipagi jumaat yang mulia ini,, PENGHULU SEGALA HARI.. aku nak ucapkan Thank U Allah...Diatas segala RAHMAT dan KURNIAAN ini...
SEMOGA ALLAH SELAMATKAN SAYA

No comments:

Post a Comment