Monday, September 12, 2011

Best Movie Of The Year

1st, for all my friend..plizzz jgn fikir aku sewel erk..tapi sejak 2 3 hari ni memang ada nampak cam xberapa nak betul lah sikit coz after i download story about 'Nora Elena'..tetiba feeling nak ulang & ulang & terus ulang tayang Movie Nora & Seth Tan tu makin menjadi2...
3 pagi aku still segar bugar untuk download movie tu sebanyak 24 episode..siap dengan part yang UNCUT lagi..Tanam dalam hati..Visi & misinya.."Jangan tunggu sampai esok"..hahaha..

Semalam sampai terbawa2 dalam mimpi cter tu..ada aku kisah orang nak kata aku sengal..dah memang aku fall in love with Nora Elena punya story..

Ni bukan demamkan cter tu dah..ni dah tahap angau kot..memang Nora & Seth couple yang paling sweet..yang paling aku teruja coz melihat lakonan Aaron Aziz yang sangat2 romantik..Gilalah...mana ada lelaki yang sebaik camtu kat dunia ni..sudahlah baik..romantik..sabar plak tu..
Kalau ada pun..bongok sangatlah wife dia buat cam Nora tu...kan..kan..kan...

Semalam start upload cter Stanza Cinta but cter tu gagal membuatkan aku angau seperti kisah terhebat Nora Elena..huhuhu...awal2 dah boring..maybe coz heroin dia tak nampak sangat real acting kot..

Part yang paling aku suka bila Seth marah Yvonne tu..ayat dia..suara dia..gaya...mimik muka...memang real giler..nak tau yang mana satu..
Yang ni ---> "Yvonne!!U go to my car right now!!!ambik balik barang u yang tertinggal dalam kereta i tu!!!"..hehehehe..seriesly..very pround with him..& director too.
Siti Saleha pun patut diberikan creadit coz, dia sangat2 berjaya membawa watak menjadi wife kepada Seth Tan..

Tadi dah baca buku kasih Yang Suci..tapi tak adalah feeling sangat pun..Drama tu better lagi..
Aku just bagi A++ untuk kisah2 yang berjaya mengeluarkan airmata aku..yang A+++ yang berjaya buat aku ketawa terbahak2..& dalam drama Nora Elena..semua tu ada...

Watak Malik, Adila + Azira menghidupkan suasana...Syabas uols..next project maybe blh bergabung lagi..buat yang lagi best erk..Confirm aku download!!!

No comments:

Post a Comment