Friday, September 16, 2011

Fanatik sangat..(",)

Jarang ada benda yang boleh buat aku teruja...tak kisah pun tu mahal ke murah...amat kadang2 aku boleh jadi jiwa kacau dengan sesuatu...dan tak pernah aku berusaha mencari sesuatu barang tu dengan gigih jika ianya tidak menarik dihadapan mata aku...

Tapi sudah SEMINGGU..penangan drama Nora Elena *asyik cter movie tu je kan..mesti ada yang kata..mereng dah agaknya budak ni...Nak buat camne..sejak seminggu...sehari pun aku tak pernah missed ulang tayang..setiap kali aku search movie tu kat Google..berlambak lagi yang seumpamanya seperti aku..ingatkan aku sorang je..tapi kalau org lain dah mengigau dari dulu..aku baru je nak bermula..

Yang terbaru..petang semalam..dalam sibuk2 menyiapkan simple design untuk Majlis Hari Raya FPSK minggu depan..*every year mmg muka aku je yang kena panjat kerusi..nasib le..sempat lagi aku curi masa turun bawah menjenguk kedai maple tu..dan inilah hasilnya..

|
|
|
|
|
|
|
|
*V*
Ahaks!!! tragis sungguh diri aku ni..sanggup buat apa sahaja asalkan dapat baca novel ni...3 hari tanpa jemu aku mengunjungi kedai buku tu semata nak cari buku ni..2 hari aku pergi..tapi out of stock..hampir2 je aku buat gila soh bos belikan dari pembekal buku..hahahaha..

Nampak tak kat bawah tu, gambar cam roll filem, hah!!siap tulis..diadaptasi dari filem Nora Elena..

Tapi movie better dari novel..walaupun kisah dia pendek je but Seth yang sangat nice person tu buat aku sukakan dramanya..dalam novel..Seth sikit panas baran & aku cannot imagine Seth tu macho camne coz dia punya imaginasi sangat berbeza dengan Aaron Aziz...cuma Nora je yang aku boleh bayangkan secantik Siti Saleha..

Tak sangka aku begitu fanatik pada sesebuah cerita..kisah yang pernah buat aku sewel camni pun ialah Twilight..buku ulang beberapakali...Movie dia entahlah..aku tak pernah ambil tahu...

Skunk banyak drama bersiri yang diadaptasi dari novel..agak2 pasni cter apa plak yang boleh buat aku angau..parah dah ni..tapi ada aku kisah..dari bergosip menambahkan dosa...baik duduk diam2 baca buku kan..dosa xdpt...org pun x sakit ati...peace...(",)

No comments:

Post a Comment