Friday, September 23, 2011

Jamuan Raya FPSK 2011

Seminggu sibuk sampai workstation berhabuk..my hubby bising2 sebab bila dia call ke phone atas meja opis xpernah nak angkat..

Pemasangan lampu oleh staff lelaki

Seminggu fikir nak hias level 10 jadi camne..siang malam tenung syiling opis fikir tahun ni idea apa plak yang aku nak pakai...sampai orang lain cerita nak glamour ala2 Siti Nurhaliza ke..Maya Karin ke, Saloma ke time jamuan raya tu..sikit pun aku tak peduli..yang aku peduli..nak setting tempat camne..nak susun kerusi berapa..tempat makan VIP, nak hias camne..student nak makan tang mana...pinggan mangkuk nak beli banyak mana..wah!!cam nak menikahkan anak la plak kan..tapi itulah hakikatnya..

Rabu --> keje petang..sampai terus G shopink bekas2 untuk Laksam..Polistren..barang2 untuk hiasan..start hias kul 1 pm..tak makan apapun..panjat kerusi..troli buku..kakaka..susun kerusi...Balik kejang kaki..timbul urat betis..berbaloi..
Hasilnya
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*V*
Ini saja yang termampu dek akal

Khamis
Lagi sibuk sebab belum sempat duduk, dah kena kejar dengan orang sekeliling..tempat anak2 yatim lupa nak hias..haish!!!!banyak sangat makan semut la ni..
Pastu..kerahan tenaga untuk AJK...basuh pinggan yang telah disimpan selama setahun tu..potong makanan...macam2lah..betul2 buat last minit..

Inilah ketupat gergasi yang aku hasilkan..

Time makan...jaga sate..sebab last year..bila letak tanpa kawalan..tak sempat 1/2 jam...tinggal bekas..ramai yg komplen tak dpt makan..tahun ni aku berkorban jaga tempat tu ngan asma, raihan & kak pah..itupun xsempat juga..

Last minit punya deco..pukul 7 pm..x claim OT ok..

Lepas selesai..sesi mengemas plak..aku dah terduduk..baru nak jamah makanan..letih sangat2 sampai mulut pun dah malas nak buka..

Thanks uols..sama2 membantu

Malam : Kul 8 dah pengsan..hahaha..papa balik dari Gym ingatkan aku demam sebab berkelubung dari kaki sampai kepala..anak aku sorang tu setia menanti disisi sambil tengok kartun..mama dia letak kepala je..anak pun xsempat nak fikir...

Tahun depan..minta ampun ye..AKU PENCEN!! Takmo dah terlibat...nak datang makan je..boleh tak??

No comments:

Post a Comment