Wednesday, September 14, 2011

Diet ke?? Nope!!

Serius saya tak stress ok..tak ada rasa sakit ati..cemburu..geram..marah...memang tak ada..tapi skunk saya macam nak jadi stress dah sebab langsung tak lalu nak makan...dari isnin..baru semalam jumpa nasi..itupun sebab G makan ngan mak kat kampung baru..saja nak amik ati orang tua tu padahal makan nasi macam telan pucuk mengkudu..pahit je..makan ikan pari bakar sampai sakit dada sebab tercekik...

Saya dah cuba..cari feel untuk makan...duduk opis..saja amik feel hidu makcik cafe masak tapi tetap tak ada selera..yang menghairankan tu..tak ada plak rasa lapar ke..sakit perut ke..letih..lemah...layu..lemau...elok je..sihat walafiat...yang boleh masuk dalam perut ni tanpa halangan pun just Apple je..pastu kenyang sampai subuh...

Tiap2 hari timbang berat..dah makin menurun..sedikit demi sedikit...risau juga..tetiba kena gastrik..tapi setakat ni maintain segar bugar...

Dah cuba releks2 kan..jangan runsing2..tapi masalahnya skunk...sebab tak nak makan ni yg membuatkan saya runsing..semalam gigih cuba imaginekan Mr Johhny's..nekad kalau teringin nak ajak papa G makan..tapi malangnya..sampai ke malam xda feel...imagine Pizza Hut..huh!!!langsung tak membantu...sebut pun tak lalu..camne nak makan???

Huhuhu...ini bukan cara diet..ini cara nak bunuh diri...minggu depan kalau still camni juga..harus ke aku G klinik minta vitamin...ada orang kata..oklah tu..tak payah penat2 diet kan..ada orang kata..better ko G check..mana satu jalan yg aku nak ikut pun tak tahu..sudahnya aku ikut ajelah jalan yang lurus...senang cter...

Doa aku untuk diri sendiri...moga Allah memberikan aku kesihatan sepanjang masa....agar dapat aku lalui hari2 ini dengan sempurna...Tak kisahlah kalau xrasa nak makan pun...cuma aku berharap semoga Allah S.W.T tidak menarik semula nikmat kehidupanku..itu lebih penting...

Wassalam....

No comments:

Post a Comment