Friday, September 23, 2011

Now..I'm Really Profesional..

23hb.09.211

Yes!!akhirnya selepas hampir 2 tahun aku merempit G keje dengan lesen L..hari ini secara rasminya aku dah berjaya dapatkan lesen yang sebenarnya..Tapi takda P ok..sebab convert dengan lesen kereta yang dah berusia 11 tahun tu..so, tak payahlah Ego S aku tambah aksesori..No More P @ L again!!!

LULUS!!!!!!!!!!(",)

Semalam tidur sampai termimpi2 kat JPJ yang nak test aku tu...kakaka..bukanlah takut kat dia pun..tapi takut tak lulus jer...aku belajar last minit..itupun buat sambil lewa..tengok panas sikit je..awal2 dah tolak motor ke tepi..takut hitam...hahaha

Nampak tak time tu..tak sangka leh buat tau..

Tapi masa test..dah mcm2 doa yang aku baca..series dapat dengan jantung sendiri berdegup laju..paling aku gerun of coz la Titi Hayun tu..dengan tangan mengigilnya..tekan brek tak rasa...bila time brek emergency..hampir2 aku tertiarap...terover brek..mengucap panjang aku dibuatnya..kot2 terterap kat situ..percuma je cium jalan tar..

Full marks tau..tapi memang dia takkan bagi 20/20..B2 dia bagi 18, kalau B Full 19..chaiyok2..
Tulis nama sendiri pun mengigil tak hilang lagi..tulisan cam cakar ayam..

Tapi alhamdullilah..dah rezeki aku kan..sekali test je..2 bahagian lulus serentak..kalau tengok orang lain tadi..macam2 ada..yang duduk kat tepi ni gelak langsung tak kaberline...ada yang orang tak suruh buat..dia buat juga...ada yang jatuh terjunam kat Titi..ada yang terlajak kat kotak emergency..yang tu paling kelakar..mentang2lah JPJ memang duduk ngam2 kat situ..habis lupa..dia terus je...terlajak jauh plak tu...lajunya macam orang merempit...

Time nak tongkat 2 motor nyaris terbalik pun ada juga..pengalaman kan..apapun..aku seronok sebab dapat jumpa kawan baru..
Syabas uols..mana2 yang tak berjaya..takpe..minggu depan cuba lagi k..

No comments:

Post a Comment