Thursday, September 8, 2011

Puding takda nama

Puding ku yang buruk rupa..

Memang teruk bakat aku dalam bab memasak kuih muih ni..kelaut biru jadinya...
Yang heran tu, kalau bab memasak lauk pauk..campak2 pun rasa dia boleh tahan juga..

Memula nak buat Puding Tembikai..dah lama search kat internet..tengok org post..bukan main elok rupanya..merah menyala..segar bugar..tapi bila aku buat..copy2 sebiji2 tu cam diaorang buat..apesal jadi pelik???

Sudahnya..memang sah jadi puding roti ok...cuma xsiram ngan gula hangus jer..Gggrrrrrrrr..
Pagi tadi fikir 2 kali juga nak bawa G opis...malu aku..kot2 lah tak sedap sampai org taknak makan..tapi alhamdullilah..setelah dihidangkan kepada kawan2..nampak gayanya..licin juga sepinggan...(",)

Aku buat mmg teringin nak makan..tapi sebab banyak..tu yg minta kawan2 tolong habiskan...sambil2 buat amal jariahkan..pahala pun dapat...yang tak tahan tu, ada yg minta resepi..hahaha..kelakarlah plak rasanya..

Apapun..kalau sape yg nak amik resepi dia..cari saja kat internet..takda bezanya dengan resepi puding aku ni..Selamat mencubalah..

No comments:

Post a Comment