Friday, October 5, 2012

Advanced Besday

The Power Puff Gugurl...(",)

Seperti biasa, tiap2 tahun saya sambut besday..Alhamdullilah sebab x dilahirkan pada tahun lompat..TQ to my mum coz lahirkan saya ke dunia yang penuh pancaroba ini..dan Alhamdullilah, saya mampu menjadi manusia yang sempurna seperti orang lain...

So, sempena besday saya yang ke ???? hahahaha

My family in law dah celebrate awal dari tarikhnya...Kebetulan saya kongsi bulan besday yang sama dengan bakal biras saya...so, buat sekali je la..jimat belanja...bukan ada besday party pun..just satu family g makan Mr. Johnny Alamanda..

Thanks to My Lovely Family sebab masih ingat nak wish..bagi hadiah & belanja makan...Saya sangat2 menghargainya walaupun dah segan nak sambut benda2 ni...umur dah makin meningkat so, tahap keterujaan nak potong kek, tiup lilin..pakai topi besday tu dah lama pudar..takut orang kata buang tebiat pun ada...hahahaha

InsyaAllah, jika dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki oleh Allah Taala, saya akan menyambut besday saya yang sebenar pada date yang paling istimewa dalam hidup saya iaitu 14hb Oktober 2012 iaitu minggu depan...

Sebelum orang lain ucapkan untuk saya...say nak ucapkan untuk diri saya sendiri
Hepi Besday To Me..
Semoga panjang umur + Murah rezeki & Bahagia selalu bersama Mr. Khusairi + Khusairi's Jr.
Semoga Allah sentiasa memelihara diri saya serta mengampunkan dosa2 saya...Dan yang paling penting, semoga Allah memberikan saya peluang untuk terus bernafas dibumi ini kerana saya ingin sekali menghabiskan waktu2 terindah ini bersama suami saya yang amat2 saya sayang serta melihat Nadia Khusairi's membesar depan mata..
Amin...

Hepi Advanced Besday : )

No comments:

Post a Comment