Wednesday, October 17, 2012

Taken 2


Minggu lepas..saya + My luvly hubby G tengok movie kat JJ Seri Kembangan..Filem aksi yang best!! Sangat best sebab pilih Couple Seat gitu..Sejak ada anak ni, bukan selalu dpt nak romantik2 begitu kan..sekali sekala je..Thanks Sayang..

Filem dia biasalah, bagi siapa yang pernah tengok Taken 1..cerita pasal balas dendam..sambungan je pun..Walaupun hero dia tua, lakonan dia meletop juga..

Ingat selepas ni nak ajak My Hubby tengok cerita Stolen la plak..Apa barang layan cter melayu masuk panggung..tambah2 lagi cerita apa tu..Motor Kapcai la..Hantu benda entah..Untuk 3 Hari la..yang xboleh blah langsung cter Aku Terima Nikahnya..Haktuihhhh!!!jiwang dowh....

Baik langgan astro 1st je la..mebazir duit beli tiket pastu tengok cter sdey2...

Tapi yang pasti mau layan Twilight Breaking Down episode 2 Next Months..Aku rela p sesorang kalau xda siapa yang nak temankan & sangat rela bayarkan tiket bagi siapa2 yang nak temankan aku...

Jangan yg nak G turun segerombolan sudah..masak aku...

Tq Sayang...suke..nnggeeeeeee!!!!!!!

No comments:

Post a Comment