Friday, October 12, 2012

Monster Orange

Wah!!dengar nama dah seram tapi jgn salah sangka plak..Monster tu bukan momok..dia cantik..berkilat..My  Hubby kata..itulah 2nd wife dia..dia selalu belai2..polish2..tapi xdalah saya jeles ke apa..
sebabnya
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*V*
Inilah Monster Orange Kami!!!


Bergambar je la..nak bawa kaki tak sampai.. 

Pertama jumpa dia..dua2 teruja..mengalahkan mcm orang bagi percuma sejuta ringgit..Mulut terlopong..Mata terbeliak..Wah!!!terus suka mcm nak bawak balik..tapi mana boleh..jeling je dapat..Aku senyum pandang Mr. Khusairi..dia lagilah tersenyum2 pandang aku..imagine Monster Orange serang lLangat la tu...

Lepas tu, berusaha fikir camne nak bagi dia sentiasa berada dengan kami..siang malam fikir..Alhamdullilah..Tuhan bagi rezeki, akhirnya kami berjaya dapatkan dia walaupun sangat2 susah.Maklumlah, bukan blh dapatkan dia dgn airliur je..Ini semua rezeki anak2..

Skunk dah hampir 5 bulan dia dengan kami..masih maintain garang mcm dulu..sampai bila2 x jinaknya..Monster kan..kalau jinak bukan monster..itu chichihuahua...


Sayang Monster Orange ngan Tuan dia sekali..

Dalam masa 5 bulan..baru 3 kali merasa menggunakan Monster Orange tu..1st time naik..turun je terus senyap..pegang barang pun mengigil..

Pastu layan corner Bukit Ampang..memang tragis..aku hampir muntah kat belakang..seriously..entah nape..surah Al- Ikhlas yang terkeluar dr mulut...Takut mrnguasai diri kan...
Dan semalam test drive..ride to Sepang..nak rasa tahap kegilaannya macamana sebab Mr. Khusairi pernah balik Pahang dengan perjalanan hanya 1 jam..

Perasaan : Tak takut..seronok betul..menyorok belakang my hubby sebab kalau silap2 mmg boleh melayang ditiup angin dengan kelajuan 160km/j..


Member papa post gambar ni, dia cakap..inilah bukti bff dia dah sampai ke Melaka

See...My Little Egois sedang bersiram..TQ Sayang tolong basuhkan..tuannya sedang goyang kaki sambil check FB..

Walaupun aku sayang sangat2 kat Monster Orange tu included ownernya la..tapi My Little Egois tetap dihati..itu hasil titik peluh kami juga..and dia sangat2 berjasa dgn aku..tiap2 hari merempit dr Cheras ke Pandan Indah...

InsyaAllah..kami mencari untuk anak2..rezeki mereka..sebab tu Allah sentiasa murahkan...Dan biarpun adakala xtahu nak cari dimana, aku bersyukur yg rezeki utk anak2 tak pernah putus..

Selepas 5 bulan..aku nak wish..welcome to my little family for MONSTER ORANGE

 Allesya Panggil Motor Scary Papa

Notchumels : Alhamdullilahsbbkamitidaktergolongdalamorangyangkufurnikmat (",)

No comments:

Post a Comment