Sunday, October 21, 2012

We Are The Big Family

Dua minggu berturut2, dalam keadaan yang weng2 ni..demam xkebah aku tetap pg beri sokongan pada Geng IHG yang masuk tournament bina badan..
1st buat kat The Summit USJ..Mr. G1M Malaysia..
Walaupun kalah tapi semangat setiakawan tu memang dasyat..
Bukanlah kalah teruk pun..at lease masuk juga final..
Apapun aku nak ucap congrats untuk Abg Wira & Ewan


"Korang memang terbaik la der"

2nd, buat dekat Kampung Pandan..Mr.Gym Kampung Pandan..
And..Geng IHG sorak macam nak roboh bangunan bila Ewan dapat 1st prize gitu..
Sangat best jumpa korang..happening..
Walaupun xlalu nak makan..tapi seronok sbb dapat berkumpul ramai2 makan dekat 
Pecal Lele with IHG Group..
Thanks sebab sudi luangkan masa..perabih airliur..senyum..gelak sampai kejang urat pipi..bercakap sampai ada yang terkunyah bibir sendiri...
Seperti Moto IHG.."We Are The Big Family"

KITA LAYAN JE GAMBAR YANG AKU REMBAT DARI FB

 1st time aku attend tournament ni tau!!

 Otai yang dah beralih bidang..hahaha

 Congrats la bro..

Big Bro With The Legend

Aku tak tahu la siapa punya keje ni..Ombak Rindu 2 pun boleh..hahaha

No comments:

Post a Comment