Sunday, October 21, 2012

Ruined My Life

Tak mintak pun kau datang dalam hidup ini..Sangat menyusahkan..Bukan itu sahaja..kau betul2 merosakkan diri aku..Dari hari pertama kau hadir..sampai hari ini..aku tetap xboleh hidup dengan tenang..Siang malam menanggung derita..Xpercaya..lihat aje la pada perubahan fizikal yang aku alami ni..

Aku dah hampir pitam nak fikir..apa lagi yang boleh buatkan kau pergi dari hidup ini dan jangan kembali..

Kau ingat aku seronok kau ada?? Kau buat aku langsung hilang nikmat merasa..Makan??entah..aku lupa bila kali terkahir aku dapat menikmati semua itu dengan sesungguh hati..

Penat aku melayan perasaan ni tau..Kau apa tahu..seronok kau kan dapat menakluki diri aku..

Tapi aku tetap akan berusaha agar kau nyah terus dari hidup aku sebab aku xnak kau memberi kesan kepada anak2 aku pulak..

Dengan itu...aku harapkan agar kau pergi dan jangan kembali.

BYE..BYE la DEMAM!!!! 
Walaupun kau Monster degil sekalipun..aku akan nyahkan kau dari hidup tanpa belas kasihan..
Wei..aku nak nikmati kehidupan aku kembali...
Dengan Tenang & Bahagia..
Kejap2 suhu 39..kejap2 suhu 39..apa kes??..

KAU BETUL2 MEMBERIKAN IMPAK YANG BESAR DALAM HIDUP AKU..
TURUN 7 KILO DLM MASA 3 MINGGU...

No comments:

Post a Comment