Monday, March 14, 2011

Khusairi's & Friends

Isma *tukang sponsor, Am & Papa

Inilah group paling best pernah kami kenal..bukan jer jadi kawan..jadi keluarga pun boleh..Hujung minggu lalu, kawan papa from Narkotik Melaka datang..sanggup datang jauh2 sebab nak tunjuk baby baru dia..mak ai..bambam tu..baru nak masuk 3 bulan..tapi sihat walafiat..baik plak tu..langsung tak menangis..letak jer lena...geram betul aku tengok..

Pastu G menziarah plak rumah Farizul...dia pun dapat baby baru juga..awal sebulan dari Am..kira seangkatan la..& Isma from Bukit Aman pun ada sama..Dia pun baru dapat baby..sama baya ngan anak Am..selang berapa hari jer..sebenarnya tak cukup korum..Ijam tak ada..tapi sebab last minit kan..so next time kita boleh outing together again yer..

Mohd Haziq Zakuan Bin Khairul Amri

Isma Qa'id Qalish Bin Isma Khairil

Yang gugurl tengah2 tu anak Farizul..Nor Aqilah Batrisyia

Sebenarnya mereka ni berkawan dari memula jadi polis lagi..ada yang satu pusat latihan..katil pun sebelah2..pastu bila dapat duduk PGA..semua budak2 sengal ni diletakkan dalam satu umah...sebab tu diaorang rapat..pastu satu opis..lagi la terus menerus melingkupnya...kakaka...dari single mingle..sampai la jadi laki orang pastu sekarang dah jadi bapak orang..memang adakala gila-gila diaorang ni mengalahkan budak2 tadika..

Pak Hassan Ayam Kampung

Dulu gila futsal pun sekali..suami main futsal..bini jadi tukang sorak..pastu gila takraw..rumah aku jadi port bola ngan jaring takraw..sampai bergolek2 dalam umah..tapi bila am pindah melaka & Isma pindah bukit Aman..kira jadi kawan jarak jauh aje la..kadang2 jer dapat jumpa walaupun adakala kalau bergayut kat telefon..sebijik mcm pakwe ngan makwe..sepuluh hinggit topup sekali cakap jer..

Allesya pun menyibuk juga

Ingatkan nak stay dalam kem tu jer..aku pun ngan selekeh tahap budak hingusannya selamba pakai seperti yang diatas jer..tup tup..nak buat open table kat Hassan Ayam Kampung..eemm..belasah aje lah..

Masih ngan baju Baby Kiko Flat Rate..hehehe..

G Konvoi 3 biji kete..jalan jammed teruk juga..nak sampai amik masa 1/2 tu..aku yang paling releks sebab anak dah besar..tak payah nak usung apa2..Dulu time aku usung macam2..diaorang lenggang jer sebab masih couple..belum kawin lagi kan..sekarang turn aku plak lenggang..hihihi

Best tau dapat jumpa geng2 ni..kalau ada open table ker..open house ker..memang inilah groupnya,,kenduri kendara..sakit pening pun..inilah orang2 nya..diaorang ni tak pernah bergaduh..tak pernah bermasam muka...dan aku tak pernah dengar mereka kutuk2 sesama mereka..setiap kali ada bersama..yang ada gelak tawa jer..

Am, Papa & Farizul

Aku gelarkan mereka Khusairi's & Friends...kawan2 yang susah nak jumpa..and dah arrange ngan papa..kami pula akan membuat lawatan ke Melaka dalam masa yang terdekat ni..nak ajak2 orang2 KL yang lain turun sama..boleh open table kat Umbai..meriah happening..aku dapat bayangkan..

No comments:

Post a Comment