Monday, March 14, 2011

We Fun Together :D

Tiada garisan pemisah antara kami..yeahhhh!!!!!!!

Entah bila punya malam minggu ni aku pun dah hampir lupa..tapi lokasinya sudah sememangnya Downtown Valledroom..sebab tekak aku tetiba mau makan Char Keow Teow *salah eja kot..lagipun memang wajib pergi sbb nak beli cover no plat baru yang patah..entah bila patahnya..tetiba tengok dah tak ada..kena lah bayar RM10 walaupun kata under waranty..huh..itulah orang meniaga..mau kaut untung jer kejenya..

Yang tukang sponsor mee celup..thanks..

Allesya sempat melaram baju baru yang aku beli kat baby fair jusco..Baby Kiko murah jer..RM12 sepasang..flat rate..huahuahua..

Posing pun tak ikhlas

Kami g sekejap jer..sementara nak tunggu orang kemas2 barang tu..duduk la lepak2 dulu..memula memang nak makan char keow teow tapi sudahnya makan mee celup..nama jer sedap..namun begitu..aku ambik kuah jer..itu pun berapa sudu jer..sebabnya *loya tengok dia bubuh perut & paru + organ dalaman lembu..huhuhu...kembang tekak aku tengok benda tu kembang dalam mangkuk..*macam buah kembang semangkuk tu ..eeeee...

Papa kata membazir..aku kata..pilih salah satu..mama tak makan atau mama makan & muntah hijau kat sini..kikiki..dia kata mestilah tak payah makan..kakakaka..takut pun..

Your smile make me happy

Pas dah terang benderang tu..kami pun beli cover plat tu..pastu terus balik rumah..layan poker lagi bagus..Allesya pun mata da separuh tertutup..siang melompat sakan...malam memang tak boleh kacau la..mengantuk jer..cepat naik angin...*perangai sape la agaknya tu...:D

No comments:

Post a Comment