Monday, March 7, 2011

Pengodam IT

Hari ini awal aku datang keje..kul 7.15 am dah sampai...mula2 cadang nak bawa kete sebab hujan turun..tu yg bangun awal tu..tapi bila dah turun bawah..tengok hujan pun turun2 manja jer..terus start motor & jalan...macam tak sanggup plak nak mengharungi jammed...

Sampai ofis..check email2 dulu..semalam kalah poker sampai 3M..huhuhu..sampai terbawak2 dalam mimpi tu...ala,..tak kisah pun..bukan ada makna pun semua tu..seronok2 jer sambil merehatkan otak selepas sehari bekerja...tapi yg geram tu..kena kutuk tahap panas telinga ngan papa...sebab aku tak pandai main...kakakaka

Tapi yang paling aku tak boleh tahan nak marah pagi ni sebab .----------> ada orang goram email aku...yahoo.mail hantar email kat aku bagitahu yahoo.mail aku try digodam pada 7 mac 2011 pada jam 16:11 pm..bengongs!!!aku tak tahu motif dia apa...dah 2 hari aku tengok email tu sampai..tapi tak boleh buka sebab ada soalan rahsia..

Kalaulah boleh buka password tu..memang j*****M punya orang la...tak keje..menyibuk nak siasat orang punya mail..buka mail sendiri la..papa kata mungkin orang hack sebab nak amik chip...tapi hati aku aku tak rasa macam tu..aku rasa ada manusia keji yang saja2 nak buat keje bodoh tu...

Pada manusia yang ngok2 tu..kalau ko nak nengok sangat mail aku..bagitahu jer....aku bleh buka...tak payah nak cuba2 reset password orang..dah 7 tahun aku pakai mail tu..semua surat2 menyurat melalui mail tu..so..jangan cuba nak menyusahkan orang...buat keje biarlah berfaedah sikit..cuba respect sikit hak privacy orang...nak jadi pengodam IT pun..p la godam mail orang2 penting...VIP ker..VVIP ker...ini tak..orang2 yang macam aku ni bukan ada apa rahsia sangat dalam tu...bukannya aku pegang rahsia negara pun..takdanya aku nak tulis bom atom letak kat mana...kete kebal Adnan simpan kat mana...ada faham??????????????

Fuh!!!darah tinggi kalau aku selalu kena memikirkan benda2 macam ni..

No comments:

Post a Comment