Sunday, March 20, 2011

NEXT STORY

Dulu aku pernah gilakan cter Twilight..Fanatik sungguh..*sampai skunk tau..movie die i download..buku dia i dah khatam..

Saga - 2X
New Moon - 1x*bored la..
Eclipse - 4X *hahaha..mabeles sungguh kisah dier..
Breaking Down - *2X *nak cukup kan 3 tp berderet lagi yg tunggu turn nak baca..

Lagu dia pun i dah masukkan dalam my smartphone..To alls..sila la cari lagu
Eyes On Fire..muzik ala country..best sangat2..& kalau nak feeling romance..downloadlah lagu
Fall To Pieces
..bleh bagi kat org yg tersayang..lirik dia..mak aii..sentap ati oooo...

Now..
Dah start
Harry Potter plak..yang 1st dah khatam


*Harry Potter & The Sorcerer's Stone,

2nd


*
Harry Potter & The Chamber Of Secrets -

Yg ketiga pun i dah khatam..



Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

No 4 dah stanby untuk dikhatamkan as soon as possible..


Harry Potter and the Goblet of Fire


Yang ke - 5 akan dicari secepat mungkin..dah ada jual di MPH


Harry Potter And The Order Of The Phoenix

Yang ke - 6 pun rasa2nya dah jual..tapi versi melayu tak tahu dah ada ke belum


Harry Potter and the Half-Blood Prince


Harry Potter and the Deathly Hallows

Dan yang last sekali still under contruction..nak tahu sangat2 apa yang jadi dengan Harry Potter..harap2 dia akan dapat bekerja di Kementerian Sihir..tapi ada orang kata, last ending Harry Potter mati..xcited ni..


Pastu aku akan meneruskan dengan cter Honeymoon..yang ni dalam BI..*agaknya berkerut tak kening aku nak baca..hehehe..kita try k..kalau boleh pasni boleh teruskan dengan collection Koontz *kisah penyisatan

Nasib baik tak ada novel cter Transformer & Fast To Farious..kalau tak yang tu pun aku baca juga..besttau baca buku..lebih best dari tido..makan..layan FB dan yang sewaktu dengannya..

Rekod yang pernah aku bt bila baca novel setakat ni ialah..tak tido 2 hari malam..time bujang dulu la..member umah aku kata..aku gila sebab tak tido semata - mata nak baca novel..tak boleh tahan..kisah nurul izzah tu memang ada 4 siri..so, kena la baca sampai ke akhirnya..baru puas hati kan..

Tada..

No comments:

Post a Comment