Monday, October 8, 2012

Selasa blues

Selalunya orang akan cakap..Monday Blues...tapi bagi saya..tiap2 hari kalau hati tenang & hepi...takda maknanya isnin je nak blues..hari2 lain pun boleh...hahaha..

Dalam umur 30 tahun, pelbagai ujian telah saya harungi..tapi tiada sehebat bila kehilangan bapa dihari saya menjawab peperiksaan SPM Kertas Bahasa Inggeris..Sedih?? memang xboleh nk bagitau camne rasanya..semua orang akan rasa, bezanya cepat dan lambatnya...

Bukan itu saja la..pelbagai lagi..hidup tanpa bapa menjadikan saya seorang yang sangat cekal..tapi Alhamdullilah, dia digantikan dengan seorang abang yang terbaik dalam hidup saya..
Dialah yang bersama saya saat saya susah dan senang..
Saya cuma mengharapkan agar saya tidak tergolong dalam orang yang kufur nikmat setelah saya memperolehi kejayaan seperti dihari ini..

Namun kini, saya milik seseorang...(",) dialah syurga saya..tempat saya menumpang teduh..payung yang tidak pernah bocor walaupun dilanda ribut petir..

Dia buat saya tersenyum bila mengenangkan bertapa extremenya cinta kami...hahahaha...*main belasah je bercouple dalam telefon..bukan fikir kot2 nanti bila jumpa tetiba tak berkenan ke apa..apapun..Allah Yang Berkuasa..dia memberikan saya sesuatu yang indah untuk dikenang..

Gaduh2 biasalah..time tu memang terasa nak kunyah telinga orang..but, we still together for my kiddos..

And ..semoga cinta kami baik2 saja..halangan dan dugaan yang mendatang tetap harus ditempuhi dengan jayanya...
Semoga Allah SAW jagakan dia untuk saya..selama2nya..

Saya sangat beruntung punya sebuah keluarga yang terbaik..suami & anak2..apa lagi yang terindah bagi seorang wanita selain daripada disayangi dan dicintai dengan hati yang ikhlas..chillll!!!!!!

Notchumels : frust behun goreng x sedap 

2 comments:

  1. Setuju! Dicintai & disayangi dengan ikhlas oleh seorang suami merupakan anugerah terindah bg seorang wanita.

    ReplyDelete
  2. betul2...ada suami yg baik n anak2 yg manja n comel2 akan buat kita akan sentiasa tersenyum...

    ReplyDelete