Tuesday, January 8, 2013

Congrats Bro

 
 Smile la Airis..susah betul la nak tengok dia gelak..


 Sabtu lepas..aku ikut My FIL pg Pulapol sebab adik ipar aku tamat latihan..Memula memang xnak pergi sebab bawa diri sehelai sepinggang kan..Lepas tu takut sikenit tu mengamuk tahap gaban..Sebab mesti ramai orang..dengan panasnya lagi..Aku bukannya menteri pun yang datang orang bentang karpet merah ngan kerusi empuk siap beraircond bagai...orang biasa2 je..yang duduk berpeleseran tepi jalan sambil tengok orang berkawad dari jauh..Tak mampu aku nak menyempit tengah2 orang yang berbau ngit2 tu..Tak lalu..

Tepi jalan pun dia layan...

Bangun pukul 7..mandikan Allesya dulu..buat perangai taknak bangun..aku dengan selamba je bt mcm rumah sendiri..memekik mcm langsuir pagi2..Lepas tu turn Airis..budak tu ko buat apapun dia takpa..susah giler nak dengar suara..releks je duduk dalam sinki main air..mengekek2 gelak dapat capai sabun..pastu masuk mulut..hish!!!dia ingat keju ke apa tu..

Mama borink la Airis..jom kita snap pic..

Allesya bt perangai awal lagi..mengantuk la..dahaga la..lapar la..bila orang suruh semua takmau..pastu komplen..mcm sama je perangai dengan aku..

Mula2 sampai kat hotel..Airis layan Maktok dia macam musuh..pandang siap jeling..orang tu angkat pun dia taknak..pastu..kat riba nenek kau juga kau lena kan..tak malu sungguh!!

Lepas makan pagi, kitaorang pun pergi...sampai2..orang dah penuh..majlis pun dah separuh..oklah..hari nasib baik redup je..so, lepak tepi jalanraya..tengok orang lalu lalang tetiba tekak aku teringin sirap limau...hahaha..melahap je keje kau ni.

Dia memang releks je..panas ke..ribut ke..suka buat muka tak bersalah

Majlis belum habis, diaorang dah angkat kerusi..nampak beno macam suruh kami cepat2 balik..Keji tau!!

Tapi lama jugalah bertapa kat situ..sampai pukul 2 kot..lepas habis tu, pergi amik adik ipar aku kat asrama & terus pergi pecal lele..Sian anak aku..kebulor tahap kronik..berlari2 aku cari biskut Rusks tu untuk dia..dia dapat pegang je...terus senyap..gigih menghabiskan sekeping...cipta sejarah la..hari tu makan 5 keping..pastu baru sengih balik...lega hati mak nak oiii..

 Yang lelaki tu la orang yang dirai..takda pic dia..curi je dari FB..hahaha

30 hengget..6 kuntum ja..tak dan 2 jam..semua terkulai layu..adush!!!

Lepas kekenyangan tu baru la kami balik ke Hulu Langat..sebab masing2 dah melekit..
Sekian laporan dari saya..hihihi

No comments:

Post a Comment