Tuesday, January 1, 2013

New Year

 Memula nak say gudbye pada tahun 2012..Tahun yang penuh cabaran bagi aku..Memang langsung xbest untuk dikenang kecuali kelahiran Airis Nadia..

Sebab tu diari 2012 aku kosong..xdanya aku nak tulis sebab belum buka buku, airmata dah berjurai2..last2 FED UP!

Azam? Hahaha..aku pernah berazam ke selama ini? Macam xda je..Malas nak paksa diri melayan azam yang entah apa2 tu..nak jadi yang lebih baik..eemmmm...aku bukan penyamun pun nak berazam begitu..nak apa lagi..nak harta berjuta..nak jadi kaya raya..sudahlah..berangan la kau sampai ke kubur..sedarlah diri tu biasa2 je..azam mcm bapak perdana menteri kan...

So, tahun 2013 muncul seperti yang dijangka..Alhamdullilah sbb tuhan masih panjangkan umur aku..Tapi aku..biasalah..mana pernah amik tahu tentang benda2 ni..tahun baru ke..merdeka ke..even my anniversery sekalipun mana ada nak celebrate..Tak Koser wokeh!! Mak Bizi..

Fireworks aku dalam mimpi..orang dum dam..dum dam main bunga api..aku ngan anak2..merekot kesejukan dalam aorcond..sedar2 dah kul 3 pagi..emmm..Xda perasaan bersalah langsung...bangun angkat Airis masuk dalam babycoat & sambung mimpi..heaven..

Ok..1st day di tahun baru..diari hidup aku dah full dengan airmata...mcm2...ala..aku ni kalau cter pasal buat kek xjadi pun emo lebih...Cengeng!!! Tapi ada aku kisah ke??

2013 ..serius x mengharap apa2..just follow je takdir dari Yang Esa..Kita hanya merancang,,tuhan tahu semuanya..Apa yang penting...kita xkufur dari nikmatnya..Amin..

Welcome...welcome...To 2013
T____________T

No comments:

Post a Comment