Tuesday, January 22, 2013

Suatu hari.....

Okey, aku akui..aku ni pergi keje melawa ikut mood. Kalau hari tu mood hijau..kira perjalanan tu lancar je la..semua serba jadi..tetapi kalau dari pagi lagi mood dah berkaler2..kejap hijau..kejap merah..jangan haraplah aku nak okey sampai ke petang. 
 Alkisahnya..satu hari tu..memang la terlambat sikit..tapi masih lagi sempat nak punch kad..
Rajin bangun pagi..seterika baju sutera..tudung pun bertingkat2..Tak ada apa yang istimewanya pun..pergi keje tempat yang sama..workstation pun sama juga..Entahlah mimpi apa malam sebelumnya..terlebih rajin nak berbaju kurung bagai..kalau tidak..seluar je la pakaian rasmi aku...
So, dengan gaya penuh berkewibawaannya..aku pun dah rasa anggun2 gitu..siap make up lagi..hahaha pakailah baju ini

|
|
|
|
|
|
*V*

 Dalam jammed pun boleh senyum..mood aku sangat bagus la tu
 Tapi yang tak berapa nak bagus sangat la sebab aku spoilkan mood aku sendiri..bukan salah orang tau..aku sendiri yang salah..so, dengan rasa riak dan takburnya aku mengaku itu memang silap aku kerana..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giler punya perasaan hari tu akulah wanita teranggun dengan berbaju kurung diraja..dari jauh orang dah pandang..so, lenggang pun dah kalah retissss...tetapi rupa2nya..bukan disebabkan aku anggun ke apa ke..

TAPI

|
|
|
|
|
|
|
*v*

WAKAKAKAKAKAKA
Aku gelak sendiri k!!!Meh la korang tumpang kekaki..
Ni Ha!!!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*V*

Berbaju kurung sutera kuning...tudung bertingkat2..tetapi selipar pinky belang - belang..dari rumah aku sarung je selipar ni, drive & pergi opis..Selamber sungguh...
Tapi aku kan dah memang begitu..siapa nak kutuk??silakan la..ADA AKU KISAH...HAHAHA
  Walaupun buroks tapi selipar ni banyak jasa dengan aku..Dah sampai naik haus tapak dia tau..tapi tak putus2...Kasut duabelashengget....AlainDelonVersiMalaysia...Peace!!!


Petang tu, lepas amik Allesya dari sekolah...terus bawa pergi opis..sebab malas nak drive hantar balik..tapi baru 2 jam dia kat opis..aku dah mintak nyawa..Seram aku tengok dia stunt dari atas sofa kepala dulu kebawah...
Itulah Allesya..pergi mana pun..dia memang tak reti nak diam..lepas tu..mulut aku pun sama la..memang xkan diam..Nasiblah kau dapat mak kepala angin nak oiii...Mama dulu pun.Nenek kau pun mcm tu juga garangnya...Menurun la tu..hahaha

No comments:

Post a Comment