Wednesday, January 2, 2013

Mr. ACT 2013

Penutup 2012, ramai2 pergi jahanamkan WIsma OCM untuk bagi sokongan IHG hantar wakil Pertandingan Bina Badan Mr. ACT..Aku siap paksa anak2 duduk dengan babysitter sebab malas nak mental sesorang jaga diaorang tempat ramai2 orang tu. Kejam betul mak kau ni kan..Hujung minggu pun nak berjimba2..


Hey...Sexy Ladies...yeahhh!!!!!

Dalam tiket jelas dan nyata tulis pertandingan tu bermula pukul 9am - 6pm. Malam tu lepas lepak2 kat Magik Corner, terus balik rumah paksa diri tidur..takut terlewat bangun..Sudahnya pukul 7.30 pg juga baru jaga..Melompat kijang aku turun daru katil..mandi kerbau, pakai baju tak sempat bedak terus hantar anak2..konon2 la,takut kena tinggal bagai..Laki aku??releks..lagi aku suruh bangun..lagi sedap dia tarik selimut..jahatnya aku...Off Aircond..Kejam dowh!!!

Nampak je muka maintain..baju dah boleh perah..kuyup dengan peluh masam..

Merempit ngan mamat tu ke Wisma OCM..kalau suruh aku pg sesorang..sudahnya ke SOGO la jadinya..Kecut perut duduk belakang...dengan montot naik kematu..seat keras gler!!Pg KL rasa mcm balik Pahang...sangatttttt lama..

Sampai2..tengok dah penuh..oklah tengok kawan2 dah sampai..lega sebab diaorang tak masuk lagi..tapi akhirnya..pukul 12.30 t/hr baru boleh masuk dalam dewan..tak tahu la apa kes..pukul 12 baru on aircond dgn kipas bagai..Walawei..kalau tau.aku siap sidai kain lagi kot kat umah..dah la sentap tengok rege air mineral modal 40 sen dia jual 4 hengget..tapi dah tahap tekak kering kontang..terpaksa juga beli..minum pun xberapa nak ikhlas...

Hilang bab sedey tengok peserta yang dah penat sangat sampai memasing buat kuak lentang tengah jalan tar diwaktu matahari tegak atas kepala dengan baju hitam berkilat sampai peluh meleleh kebumi menunggu pintu dibuka...kes lain lak..kelubur tahap maksimum..nasib baik aku bedal juga hotdog seketul pagi tu..kalau x, comfirm kecoh sedewan ada minah yang tidak dikenali tetiba rebah kebumi..

Mr ACT 2012

Dah dapat seat..sambil makan hotdog rebus hanyir + fishball xmasak yang dibeli tanpa plakstik..boleh camtu??meniaga tapi xsediakan plastik...tersangat berjimat...lama juga tunggu..dalam 1 1/2 tengahari baru start...
Mau je menyibuk muka belakang tu..sorok perut erk??..hahaha..

Kaber dengan Rayban..padahal dah hanyut dibuai mimpi...

Syok sendiri je la snap gambar...telinga dah hampir hancur mendengar lagu sentimental..

Tak tahu nak kata apa..serius borink gler!! dulu masa kat The Summit..happening sangat2..tak tau la plak jadi mcm tu..sangat bernasib baik aku xangkut mek duaorang tu..aku pun dua round terlelap..kalau ngan budak2 tu harus melalak...

IHG Staff..belakang tu SIFU kami...

Tunjuk abang badan2 sasa tapi feeling lagu Mohabbatien..apa kes?? Dan yg aku tak tahan tu..dia siap pasang lagu Madu Tiga..hello...ingat funfair ke apa..serius la sikit..masuk bayar tiket tau...

Sudahnya lepas keduncang semua peserta yang nak disokong, ramai2 mengundur diri la dulu..dah la tengah2 competition ada suara bergema bagitau siapa yg parking kat luar sedang disaman oleh Polis Traffic..Kesian korang kan..tak berbaloi..

Takpa..lenkali kita pakat ramai2 buat konvoi naik motor kapcai je dri Hulu Langat..FOC...

Xkira dah surat cinta dari Polis, terus start kereta & Jom Pecal Lele..Dalam kepala..siirap limau...sirap limau...suara dah tak boleh kuar..nak muntah..4.30 pm baru jumpa nasi..OMG..lenkali aku bawa bekal..serius!!!

Botol kicap pun nampak sedap tau..

Kalau bab bergambar korang memang juara

Satu van..dari Kuantan

Clear!

Berterabur...


Ni laki aku punya pinggan..tulang tengkuk je tinggal...

Aku mintak sup tambah..makcik tu perli, dia bagi mangkuk besar terus..sungguh terharu aku dibuatnya..

Selepas makan..baru semua muka berdarah..kalau x, mcm mumia..hahaha..Bukan penuh semeja, penuh seRESTOREN dengan budak2 tak cukup umur pakai baju MRCF...Pengakhirannya..selepas sesi bergambar..bil tiba dengan rege RM480..emmm..Terbaek...macam mau kuar balik segala isi perut....Next year kita jumpa lagi wokey kawan2..

Apa trademark kite....WE ARE THE BIG FAMILY...Peace!!!!
Memori 2012

Kalau bergambar..xsedar diri kan..anak kat umah pengasuh pun kau xhengat...

Ceria sebab masing2 dah puluh berpinggan2 nasi & ayam kampung...

No comments:

Post a Comment