Tuesday, January 8, 2013

With My Familia @ KLIH

Lepak dalam kereta dekat Stesen LRT Cempaka tunggu My Biras In Future..

Jumaat lepas, aku & anak2 pergi tido kat hotel..bukan pergi vacation pun..kuar dari rumah memang langsung xbudget nak bergolek2 dekat atas katil hotel..tapi dah orang nak belanja..i ok je..hahaha..tapi macam lawak pun ada sebab kalau orang tanya..tinggal mana??
"HULU LANGAT"
Mesti dia kerut2 kening nak fikir..
Rumah sekangkang kera je pun..apa kes nak pindah randah ke hotel ni..lari dari rumah ke apa??hahaha sebabnya aku bukan pergi tidur kat hotel2 luar KL..
Aku tido dekat Kampung Baru je pun...kakakaka

Sebenarnya My FIL datang;..diaorang tidur dekat situ..so, i kan anak hantu yang sangatttt la mithali..bawalah cucu2 dia yang duaorang tu jumpa Tok Nenek..

Lepas balik keje, terkejar2 amik anak..pastu terus pergi sana..Nasib baik laki aku tak keje..so, xdalah aku bersusah payah nak drive sambil pegang kaki Airis yang skunk dah pandai protes..xnak duduk dalam Carseat..dia siap meniarap lagi dalam tu..itu ok lagi..2 malam lepas, aku bersembang dekat luar rumah tak layan dia..dia mogok pergi hentak kepala kat dinding...Apa kes??Terkejut aku tengok..selamba plak tu muka dia..kot2 la sakit tu nak melalak ke apa..keras beno kepala kau ye nak..


 Allesya penat balik dari sekolah..awal lagi dah terterap dalam belakang..nampak belon tu..suka suki je dia angkut dari pejabat aku bawa balik..Papa dia sound..ni kereta ke apa ni???Anak awak k..Hyperactive tau..dengan baju sekolah putih tu la dia meniarap dalam pejabat aku...Mengucap aku tengok peel dia yang xsememggah tu..malu mama tau kau bt camtu..


Kisah yang bestnya..tukar bilik 3 kali!! Sebab....toilet tersumbat..kalau benda lain rosak mungkin boleh diampun lagi..tapi kalau tempat membuang dah mcm loji kumbahan..ya ampun la!!!aku rela pinjam toilet jiran sebelah ok..

Sementara Parent In Law pergi WangsaMaju amik baju my biras in future, sempat lagi yang berdua kat belakang tu lelap..padahal aku, anak2 & Eka je yang tido kat situ..Laki aku balik umah sbb esoknya dia keje...tapi dia dah rasmi dulu tilam kami..eloklah..melekat bau badan tu..baru anak2 boleh tido kan..
Allesya biasalah..dia sanggup bersempit2 ikut Maktok dia dari tinggal dengan aku...takut kena paksa tido...hahahahaha


So, malam tu Mak mertua aku belanja..anak hantu dia ni yang order..ikut order ikut tekak semua k..takdanya aku ikut tekak aku je..itu namanya Selfish..penuh semeja..dan yang bestnya..LICIN...Sape makan..Hah!!lagi mau tanya..

Haruslah AKU 
&
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*V*

Ni la teman makan aku malam tu..My Biras In Future..Itu baru sikit..nanti kita pergi Makan kat Kuala Perlis...Tak tahulah camne jadinya nanti...nanges sapa tengok tau..
Laki aku kalau tengok kitaorang berdua ni memang pelik sikit..ye la..bergosip tak habis2..ada je cternya..
Pastu gelak masing2 macam orang gila..

Malam tu tengah2 tidur..dia boleh buat drama dengan rambut ala2 Cik Pon dengan selimut putih berdiri depan aku..dah la cahaya lampu ala2 romantik gitu...nasib baik jantung aku kuat..kalau x..nauzubillah..
Niat dia memang la baik sbb nak off lampu yang menyilaukan mata tu..tapi aku je yang terperanjat tak tentu hala..dahlah aku rabun teruk..
Aku ni kalau terkejut ketar habis tangan ngan lutut...dan nasib baik la aku tak Ter--terajang..kalau tak..ya ampun..tak tahulah jadi camne..
Cannot imagine..cannot imagine...

No comments:

Post a Comment