Wednesday, December 15, 2010

Ah!!payah nak cter

Sejujurnya ari ni adalah hari yang amat2 memenatkan..dari kul 4 tadi dok berkira2 nak g Xcise kat Gym..sudahnya angan2 ajelah..memang lembik bila tekun dengan keje2 yang dah setimbun..tengok pun dah muak..tapi buat2 la muka manis..siapkan juga setakat yang mampu..

Ingatkan walaupun keje banyak..ati bleh senang tapi ada plak makhluk Allah yang tetiba menyakitkan ati aku..entah apa kenanya..marah ikut suka dia jer..aku takmo mention nama tapi sendiri buat..sendiri tau la..aku rasa dah try buat yg terbaik dah..tapi payah kalau bercakap ngan orang yang takmo faham ni..ikut ati dia jer..kadang2 fed up juga..ati dia je kita nak kena jaga..kata dia je kita nak kena dengar..tapi perasan kita ni..penat lelah kita ni..ada dia kisah ker..

Kot ye pun nak naik angin..bermanis mulut la sikit..aku ni penat...letihnya memang tak terdaya..tapi sesuka hati jer dia menambahkan sesak dan serabut kepala aku...eeemm...inilah dugaan kehidupan kan..

Adakala kita ni ibarat mentimun..kita bergolek pun luka...digolek apatah lagi..mau calar balar jadinya..so..apa yang bleh kita buat..sabar aje la..aku pun malas nak layan & lawan..aku lantaklah kan aje..cakaplah sampai penat..aku malas nak ambil tau..

Yang aku tau..aku dah cuba yang terbaik tau..aku dah korbankan segala2nya..kalau boleh sampai diri sendiri ni nak dijadikan korban sekali...bagi puashati..dah taktau nak buat camne..kepala otak ni kalau wire cap ayam..rasanya dah lama putus @ meletop..

Nak tulis lagi..tapi entahlah..rasa macam ada orang sedang tujal2 kepala aku sampai rasa sakit atii..so..kena stop dulu la...silap2 kang..netbook ni jadi mangsa plak...Ya Allah..berilah aku kesabaran...hambaMu ini amat2 memerlukannya sekarang...

No comments:

Post a Comment