Monday, December 20, 2010

Twilight Story..

Aku jarang fanatik pada movie..tak kisahlah movie papepun..bagi aku semua tu banyak yang kelentong jer..
Movie yang pernah buat aku ilang ingatan jap :


Harry Potter
1st time aku kenal panggung wayang tu apa..hehehe...kesian kat aku kan..umo menjangkau 19 tahun baru merasa menjejakkan kaki ke Panggung Wayang. Itupun time belajar kat KISMEC dulu..pergi ngan Abang Jan, Fiza, Lie & sorry la kekawan..aku lupa sape yang join sama time tu..memang aku terus fall in love pada story dia yang ala2 klasik tu..best..


Transformer
Hah!!Jangan ingat aku minat yang klasik2 jer..yang action lagi la aku suker..minat betul aku pada watak2 robot yg ala2 fantasi tu..lagipun nampak real sesangat tengok kereta tu bertukar & adalah kelakar2 sikit kan..


2 fast and 2 farious..
Semua version aku suker..2 fast 2 farious ker..fast 2 farious ker..yg sebenarnya aku minat abang yang badan ketul2 tu..hehehe..VIN DIESEL....oh!!my peberet hero tu...macho man kan..
Tengok cara dia berjalan jer buat aku lagi bertambah kusyuk naK menonton..memang betul2 menawan ati la..


Coming Soon...1st July 2011...Don't Forget!!!!

Tapi kali ni aku dah tersasar dari cter2 yang genre nya seperti diatas..macamana la aku bleh layan TWILIGHT ni pun aku tak sure..bukan part 1 jer tau..dah masuk part 3 pun..New Moon & Eclipse sekali..bukan movie kat TV jer...siap khatam buku dia sekali...yg paling teruk ialah..aku bleh khatam 2 kali untuk Twilight Eclipse..

Twilight 1st Ed.

Kepada sape2 yang ada penyakit seperti aku, aku syorkan beli buku cter dia sebab apa yang korang tonton memang tak sama dengan yang didalam buku..yang didalam buku better tau dari filem..cerita dia lebih menarik hati dan banyak kisah2 romantik & lucu...

Twilight 2nd Ed.

Oh!!!malu aku kalau orang tau yang aku sebegitu fanatiknya pada kisah Edward Cullen & Isabella Swan..hahaha...

Twilight 3rd Ed.

Terus terang cakap, aku tak minat pada muka Edward yang ala2 aauuwww tu tapi aku cukup tertawan dengan sikap dia yang matang, romantik and tersangatlah baik...Giler ko..sape tak jatuh cinta pada lelaki macam tu.. Xtau nak bagi kreadit pada Robert Pattinson @ Pengarah..tapi memang besh sesangat lah!!

Disebabkan masih menunggu Twilight Breaking Down dipawagam, so buat masa ni layan aje la Twilight tu berulang2 kali yer..kasi faham betul2 kisah percintaan diaorang..but, disebabkan ati dah tak sabar untuk part 4, semalam buka Youtube, dapatlah tengok thriller untuk Breaking Down..so, aku dah tau nanti anak Edward & Bella yang 1/2 human, 1/2 vampire tu bernama RENEESMEE...

Twilight 4th Ed.

Wah!!!hebatnya aku...memang betul2 tak dapat disangkal lagi ni..keterujaan yang berganda2 nampaknya..

Sabarlah hati wei..jangan ikut nafsu...semua tu duniawi sahaja..kakakaka

No comments:

Post a Comment