Wednesday, December 29, 2010

Meh Dancing Denganku..

Kejap aaa...mau dancing dulu...lalalalala...

Aku sure korang pun mesti dancing macam ni juga kan sebab tetiba jer satu malaysia cuti esok...yeyeye..kalau aku tau..aku tak balik KL lagi ni..masih meneruskan bercuti di pahang..apapun nak say thanks to my prime minister coz approved untuk satu malaysia cuti umum sempena menang bola..

Walaupun aku bukan peminat fanatik pun tapi semalam nengok juga la sebab dah ada orang konker awal2 lagi kan..kalau ikut aku, memang channel 106 punya..Syurga Untukmu..wah!!lagi best cter dia..pasal bola..semalam dah miss satu episod..

So, tadi dah G tesco..beli barang dapur..stok untuk 3 hari..agak2nya macam nak berkurung dalam umah jer rasanya..nak membesarkan body..kakaka..tidur sampai hangit..best tau..hujan2 and lembab2 ni kalau dapat tarik kain selimut..lagipun Papa keje..PDRM tak adanya nak bagi cuti...blehlah ajak Allesya bersantai2 sambil golek2 kat atas katil

Takmo cter banyak2 la..nak sambung Dancing lagi..lalala



No comments:

Post a Comment