Monday, December 6, 2010

Ingat senang ker??

Apa ntah yang jadi ngan aku ari ni..memula nak turun beli file jer kat sebelah bangunan USIM tu..dalam ati dah niat nak cari file untuk letak sijil2 aku yang berjumlah sampai aku dah tak terkira banyaknya tu..nak boh lelok coz minggu depan nak G interview..heharap aku berjaya..*pada kawan2 semua..doakan saya jer..berbalik pada cter..

Dah amik file..pusing2 kat rak..ternampak plak henna @ inai..hehehe..minggu lepas nak lukis tangan kat downtown tapi kedai tak buka lagi..so aku pun beli la satu..yg kecik jer..aku belek2..dalam ati kata..eemmm...tak merah ni..so..pastu terus G beli nasi kat kedai along & balik makan kat bilik rehat sambil layan cter CINTA KIRANA..

So..sampailah saatnya xcited nak melukis henna..buka internet..search gambar yang lawo2..nengok senang jer..so aku pun trylah lukis kat kertas dulu..dengan menggunakan henna tu..inilah hasilnya..
1st jobs
Yang ni idea sendiri
Tiru kat sape punya blog..aku pun dah tak ingat

Ini design time aku dah malas.. Tetapi malangnya..time aku nak lukis kat tangan aku..henna tu tinggal sikit je dah..ingatkan cukuplah..tapi sayangnya..sudahlah pelik rupanya..hodoh plak tu.. Tengok aje la pic ni..kesian tangan aku..

1
2
3
4
5
6
7
8
9
....TADA.....

Memula lukis..pastu tak cantik..lap la balik..ingatkan tak merah..tapi..terang benderang warna dia..tak sampai seminit pun tau..yang kat hujung jari tu dalam seminit..dah nak bertukar jadi kaler itam..

eemmm..nanti kena G downtown juga la lukis..kena serahkan pada yang pakar..yang tak berapa nak pakar ni..melingkup je jadinya..

No comments:

Post a Comment