Thursday, December 16, 2010

SUSHI...Sedap.......

Tadi..tengah2 buat keje kat opis..baru teringat yang kat umah takda lauk langsung..terbayang2 ikan kembung ada 2 ekor, sotong ada 2 ekor, daging adalah seketul kecik..
ah!!nak masak apa dengan lauk banyak tu..takkan nak masak sup ikan + sotong kot..



So..call As ajak dia kuar G Tesco..lagipun memang dari pagi tak rehat lagi..*leberi kan rehat ikut turn..mana bleh kuar mcm orang lain kul 1 pm..
Sampai sana..tak adalah tengok benda yang mengarut2..masa pun tak ada..terus sorong troli G tempat ikan..tengok orang ramai juga..pandang rege siakap..hehehe..RM10.90 sekilo..ikan dia memang gedabak la besarnya..ambil 2 ekor..RM16..ok la tu..pastu ambil udang besar2..25 ekor..RM4.00..bestnya..

Tengah jalan2 cari ayam..terpandang la plak SUSHI..oh!!my peberet tu..cadang nak beli Sushi Salmon jer + Tuna..tapi tetiba plak terhasut dengan SUSHI set..

Aku teruja tengok set ni

Akak tu dah kira pun rege dia..tapi aku buat muka manis cakap tak jadi la kak yang tu..nak yang ni..boleh tukar kan..hehehe

So..layan aje la PIC ni..

Memang melazatkan


Ni la sos dia tapi aku tak suka..tak sedap..suka makan mcm tu jer..best..

Mungkin ramai yang tak suka makan benda ni..mcm nasi pulut cicah ngan ikan kan..tapi saya tersangat2 lah suker..dulu time study kat Penang..inilah makanan saya..umah saya kan belakang carrefour jer..sebab tu badan 48kilo maintain tak naik2..turun lagi ada...sebab tiap petang melantak SUSHI 2 ketoi..pastu kenyang sampai besok...
Emmm...lazatnya menikmati SUSHI..saya teruja..hihihi...

No comments:

Post a Comment