Monday, October 31, 2011

Alhamdullilah..kami masih tetap bersama (",)

Inilah ratu hati saya yang banyak cakap..

2 minggu lepas balik kedah..sempatlah G jalan2 ke Kuala Perlis..perjalanan tu 1 jam jugalah tapi xterasa pun coz bukannya jammed macam kat KL..nak tunggu sampai tu, aku sempatlah jugalah lelap 1 round..saki baki mengantuk drive dari kul 6 pagi tu belum betul2 hilang..hehehe

Best sebab makan tepi laut..sambil2 tu dapat tengok air sedang pasang..kul 6 petang macam kul 8 malam tau..gelap..nasib baik amik ikan yang tak banyak tulang..so, mmglah boleh makan dengan jayanya...

Sambil tunggu hidangan sampai..inilah keje2 kami..snap gambar sendiri..
Alhamdullilah, tuhan masih panjangkan umur kami untuk kekal bersama2 melayari kehidupan rumahtangga ini dengan tenang dan aman...
Dan semoga selama2nya kami akan kekal bersama begini tanpa ada gangguan
dan hasutan dari pihak luar..
Siang malam aku berdoa semoga Allah S.W.T kekalkan kebahagiaan kami, hadirkan kemesraan dihati kami dan semaikan cinta dihati kami tanpa ada syak wasangka dan hasad dengki..
InsyaAllah..tuhan akan lindungi kami..(",)

My Sweet Dad & Mum In Law..I Alwez Love My Family..

Gambar yang paling aku suka...
Sangat lega melihat senyuman diwajah kalian..&
Alhamdullilah, aku masih mampu memandang senyuman
itu dengan hati yang berbunga riang...(",)

Allesya nak kuda sampai taknak turun...aku pulak yang gerun takut kuda tu mengamuk..

No comments:

Post a Comment