Monday, October 31, 2011

Besday paling bermakna...

Alhamdullilah, syukur kepada Allah S.W.T kerana masih memberi saya ruang untuk bernafas dibumiMu ini selama 29 tahun yang sangat bermakna...

29 tahun, besday yang paling bermakna dalam hidup aku...Sangat2 bermakna dan aku takkan lupakan sepanjang hidup aku..Kalau berpuluh kali pun lagi aku sambut besday, memang kali yang 29 inilah tetap paling bermakna..

TQ to Mr. Biceps coz bagi i cincin..sangat2 menghargainya coz itulah hadiah yang aku minta pun..dia tunaikan je...bukan itu je, TQ coz dia juga + My Mum In Law belikan i kain pasang yang glamer ala2 datin ni..ada berlian klip2 lagi..

Kad chumel tu tetap akan i simpan sebagai kenangan...i will..


Thanks to my lil princess for the big huge & kissed...itu je dah buat mama gembira sangat2..

Seperti biasa :
No cake --> sebab kami2 mmg xmakan semua jenis cake..
No celebrate coz ada sesuatu yang menghalang kami daripada meraikannya dengan penuh kegembiraan..*aku pun xda mood nak meraikannya bila otak asyik tension je..2 minggu xboleh makan apa2..cukup bt aku terseksa..
TQ to semua insan2 kesayangan saya coz masih sudi menghantar walaupun sekadar ucapan tapi tanda peringatan untuk hari lahir saya..saya sangat2 menghargainya..

Moga saya masih berpeluang untuk meraikannya ditahun depan..InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment