Tuesday, June 4, 2013

AllesyaAiris ^_^

Macam xpercaya dah ada anak umur 5 tahun...bukanlah sebab aku rasa aku ni muda lagi...tapi aku rasa macam cepat sangat masa berlalu...Korang tengoklah dia dah tinggal rangka je..bukan aku dera tau..tapi ni peel memang taknak makan..aku pun xtahulah nak buat camna dah...Kalau aku masak benda simple2 okeylah dia xselera..kadang2 aku ngan papa dia bermurah hati ajak pergi makan sedap2..dia boleh buat kejong xnak kunyah...Pastu buat muka macam suruh 'lempanglah saya'...Sabar je la...Kalaulah dia menurun perangai aku..skunk dah kembang tau..sebab mama dia memang jenis tolak batu dengan kayu je seperti 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*V*
-DIA NI -


Hah!!ini budak plak asyik nganga nak makan je..Berani la makan sorok2 dari dia..sekali dia stunt atas perut...senak woooo...skunk lagi pandai...kita marah dia.dia marah kita balik...siap kunyah hidung dengan gusi dia tu...Aku kalau dia buat mcm tu..memang ketawa terbahak2..geli bila dia gesel2kan gusi dia..dahlah dengan penuh perasaan pegang rambut..mana mau lari..hahaha

Tapi yang best..dia dah pandai jalan...yeahhhh!!!dah lama tunggu saat ni..nanti kita ajak kakak lari2 kejar ball dekat taman ye sayang..
Mama miss korang so much!!

No comments:

Post a Comment