Monday, June 17, 2013

Restoren ATM


 Minggu lepas minah ni ajak aku pergi makan..selalunya port kami dekat gemilang seafood tu..tapi petang tu masa pergi..diaorang baru nak buka..minta itu xda..minta ini tak siap lagi...lepas tu aku pun ajaklah dia makan dekat restoren baru buka..tiap2 hari lalu dekat pandan mewah nampah kedai tu kan..

Mula2 dulu ingatkan ATM tu Angkatan Tentera Malaysia..dalam hati aku..apa ke hal plak ATM ni buat pejabat dekat sini...rupa2nya restoren..singkatan bagi nama Asian Typical Meal...aku main belasah je kan..

Suasana okeylah..ada class...ciri2 asian tu xda pun..mula2 duduk..aku terasa dah..comfirm mahal ni..maklumlah..dekat sofa ada berlian...aku cuit2 member..ajak cungkil diamond tu bawa balik...hahaha...


 Serius mahal..perkara pertama yang terlintas dalam kepala aku..K****A O**K dia la makanan asian..western pun ada..rege mak aaiiiii..hover gila..steak dekat 35 hengget!!! segala2 la mahal...

Asma order kueh teow sup...sumpah!!!tak sedap langsung..umpama kau letak kueh teow dalam mangkuk..pastu potong carot dengan ayam sikit..kuah dia letak je air paip...tawar wei...member aku siap minta cili potong..kalau x dia nak muntah...rege..10.90 hengget...

Aku order roti nan dengan kari ayam..okeylah..tekak masih boleh terima..air milo giant yang asma order tu..kalau kedai mamak kami panggil milo tabur atas..segelas 6 hengget..OMG!! nasib baik air aku sedap..


Decoration boleh pergi jauh..aku teruja nak makan kat sini pun sebab muka chef apa entahlah terpampang kat brochure..tapi hasilnya..hampa..memang sekali tu je la kami datang...& sebab memang tak sedap..aku ngan asma langsung xpromote dekat kawan2...

Aku jenis xhipokrit...kalau sedap..jauh pun aku sanggup pergi..contohnya macam Texas Steak House..aku pergi sekali je..terus fall in love..nak pergi lagi cuma masa xmengizinkan..sedap dengan rege yang berbaloi...pastu ada satu kedai ayam bakar dekat taman dagang..gerai nak roboh dah tapi makanan dia meletops..murah je..jauh...jem..tapi kami redah juga..

Kalau la dekat meja tu ada borang aduan pelanggan..memang makan ati chef tu dengan aku..hahaha..rasa la dulu wei sebelum serve dekat pelanggan...kejam tau bagi makanan yang membantutkan selera tapi bayar makan berdua 30 hengget lebih..siap tax lagi...baibailah..xmo pergi dah..janji pada diri sendiri..

No comments:

Post a Comment