Sunday, June 9, 2013

Seminar Penyusuan Ibu 2013


1 Jun 2013, USIM telah mengadakan Seminar Penyusuan Ibu Dekat De' Palma Ampang..selepas subuh aku dah merempit..maklumlah hari tu walaupun demam..masih bersemangat untuk menjadi urusetia..terbaik kan..

 Memang setia sangat2 sebab mata dah panas, hidung berair..masih bertahan sampai habis majlis...aku sendiri tak sangka yang aku mampu buat mcm tu...Balik rumah check suhu..38.3 degree..
Syabas buat diriku..

 Bagus betul AJK seminar..First Aids turut disediakan....& aku sorang je yang guna benda ni..nasib baik ada...kalau xda..aku check in je la dekat hospital sebelah hotel tu...nak turun tangga pun xlarat..camne nak merempit..jauh tu..

 Walaupun demam..masih boleh lagi menghadap makanan..emmm...xsedap..bukan sebab aku demam tapi memang kurang memuaskan...tengahari makan nasi goreng...lauk pun takat nugget dengan ayam goreng..pastu kuih comel2..bayar??Pergi tanya sendiri la..

 ABC nampak cincau dengan ais sagat & sirap semata2...xtaulah memang hotel xsediakan bahan2 atau kawan aku yang x amik...yang ni buat sejuk tekak okeylah..

 Yang ni sedap...bukan ayaq masak uols..ni laici..aku tibai 2 gelas..manis2 buah..best..

 Yang ni sedap..lagipun memang aku lapar kan..makan sambil berdiri pun boleh layan juga dua pinggan...demam ke apa macam tu kan..hehehe

 Kuih ni bukan taste aku..sebab tu tinggal separuh..

 Nescafe kasi segar mata...(",)

 Nombor yang langsung x bertuah...sedey!!!

 This is My Great Team's..Good Job uols...Rajin Korang hari sabtu pun datang keje...

Last sekali..Tuan Tanah kasi 'pose' dengan terserlah sangat pipi bersinar2 disitu...
Okey..diet time..tapi entah bila la nak start...nafsu makan xpernah menurun...Punggah!!

No comments:

Post a Comment