Sunday, June 9, 2013

With Mr. Khusairi & Friends

 Ahad lepas..aku pergi melawat kawan papa dapat baby baru..congrats Isma & Aisyah..dah dapat sepasang..Lama xjumpa diaorang...dulu inilah kawan suka duka laki aku..teman serumah..sepejabat...datang menziarah tanpa perancangan..sebenarnya xcukup geng...dah ada kelapangan...bukan jauh sangat...20 minit dah sampai rumah dia..

Adalah perancangan nak pergi bercuti sama2..ramai lagi sebenarnya geng ni..kalau berkumpul buat BBQ tepi laut menarik juga ni..sambil tengok gelagat anak2 dengan bapak2 diaorang yang kalau dapat ketawa..bukan nampak dah orang sekeliling...main sebat je korang ni kan...


 Ni la tuan rumah..dengan putera dia yang sulung...malu2 bila panggil Qalish...sopan sungguh la..
Hari ni aku tunjuk muka bapak2 je..mak2 xpayah interframe..aku bukan apa..kesian dekat orang dalam pantang...orang tua2 kata perempuan lepas bersalin xboleh bergambar..so..kalau aku letak muka aku je dlm ni..kecik ati mak baby kan...hehehe

 Ini juga teman serumah..sepejabat laki aku...dan alhamdullilah...masih setia berkawan hingga kini...walaupun dah beranak pinak...kami masih enjoy mcm dulu..
Itu anak dia..yang pertama ..banyak garang itu budak..suara dia..bergema!!!hahaha...yang kedua...
on the way..
 Ini budak pun ada..banyak buas wooo...mula2 je dia takut dekat uncle2..pastu..uncle2 yang takut dengan dia...Ahli parlimen DUN Hulu Langat..Dia datang melawat kawasan..satu rumah dia rayau...pening kepala aku..

 Ni dia..baby in da house..Isma Qyra Qaisara..Alolo sayang2..tomei2...

 Nak selimutkan baby konon..drama je tu...dari jauh nampak iye je kan..sampai dekat..dia stunt!!mengucap aku dibuatnya..patah riuk anak orang...naya la kau Airis...mak dia patahkan kau plak..

Dia kalau dah teruja dengan sesuatu tu..macam tu la muka dia...ada dia kisah aku marah dia..sikit pun xtakut tau...membara je hati aku...Aku jengil mata dekat dia..tangan dia laju je nak lempang muka kau..nasib baik kau kecik..kalau dah besar..memang mama lempang balik kau nak...serius!!!

No comments:

Post a Comment