Thursday, October 14, 2010

14 October 2010

Tq mummy kerana melahirkan aku pada tarikh ini..tengahari tadi aku sempat la call mak aku memandangkan celcom dah bagi aku bercakap free kat 8 no Xpax selama 7 hari..so...ikut suker ati aku ler nak tepon lelama mana pun..memang no prob..

Mak kat umah jiran..baru pas baca yasin..XTVT felda selalu macam tu la..sbb bising..aku malas nak cakap lelama..just bagitau ari ni besday aku jer..ucapan from my mum..

"Moga panjang umur + murah rezeki"..

Huhuhu..doa ibu ni selalunya makbul..terima kasih sbb mendoakan anakmu yang kekadang ni sengal2 ubi ni..

Semalam Mr. khusairi jadi orang pertama wish besday kat aku..*itupun alarm HP aku berbunyi & dia baru la perasan yang hari ni besday bini dia..huhu,..aku dah agak dah..dia memang akan lupa punya..:(
Tapi takpe..dia dah wish kan..aku tak adalah argue banyak2..Aku pula..punya la besh layan cter Boit kat HBO..lupa terus sudaaa..lagi dasyat..


Rasanya tahun ni besday yang paling best kot sbb ramai betul orang wish walaupun hanya dalam FB..apakah itu Fb..tettttt!!!sape tak tahu memang tak dapatlah nak menolong..

Kekawan..adik beradik..sepupu sepapat..sanggup mencuri masa seminit dua untuk wish besday aku itu sudah kira bagus..mana lagi dengan msg ucapan yang diterima..wah!!aku amat menghargainya tambah2 lagi dari pendaftar USIM pun dapat juga termasuk Sen Heng..hahaha *sebab aku kan dah jadi member..


Apapun..hari ni aku baik2 aje..hapi + gembira..ati pun makin tenang..harap2 selamaya akan begini...Amin..

No comments:

Post a Comment