Monday, November 22, 2010

Allesya@Perak

Posing dulu..

Seperti entry yang lepas, aku telah pun pergi ke perak..dah Alhamdullilah selamat pergi dah selamat pulang semula ke pangkuan suami terchenta..hahaha..*sengal jap..

Aku G hari jumaat dan balik semula pada hari sabtu..buat muka kesian minta kat bos nak balik awal..so kul satu lebih aku dah sampai ke umah..siap kautem ngan Puva lagi..thanks ye Puva coz tulun ai..*thanks to my bos juga coz bagi pemission..

Bersiap pastu bertolak kul 3.30 pm..hujan lebat sepanjang jalan..aku punyalah risau..asyik tenung muka anak jer..takut sesuatu yang buruk jer..
Allah masih melindungi kami..Alhamdullilah..


Sampai kat Meru Gold Club kul 5.30 petang..
tidur kat Apartment Gold Vista..best ooo umah dia..


Cute kan umah dia..

Sempat snap gambar hantaran

2 bilik jer tapi tersangatlah selesa..mak bagi aku master bedroom..tido ngan Allesya..fuh!!!teramatlah selesa sampai jam bunyi pun aku tak sedar..

Sampai2 terus nak bergambar ngan maktok

Malamnya : Papayang buat makan2 for Salleh Khir daughters + family kat
Royal Golf Club Perak..


Sambil lalu sempat lagi tangkap gambar


makanan dia memang sedap sesangat..

tapi sebab aku dah belasah nasi mamak masa kat umah tu..so malamnya aku makan lauk jer..itupun 2 kali tambah juga..cuma aku sedikit emo coz my Mr. Khusairi tak ada..jeles juga tengok couple2 lain berdua..aku sorang2..

Thanks To Amalina coz jadi baby sitter yer..

nasib baik ada lin + amalina..dia ajelah tempat aku nak huhahuha pun..

Salleh Khir's 1nd Generation

Maksu + Makteh + Mak Chaq and family's datang melawat after dinner

Esoknya : aku tido terlajak sampai kul 8..anak pun dah kuar berjalan sendiri G cari maktok dia..siap G melawat apartment toksu di lagi kat blok sebelah...
Mak soh ajak Allesya G mandi kat swimming pool tapi aku penyegan lebih..
so mandi kat bathtab aje la ye...


Yang ni dah melalak2 takmo naik...

Pastu siap2 G kenduri kawin Azril + Zuraida..Allesya dah tertido..tapi nasib baik tak ramai orang..lagipun bt kat dewan..taklah panas sangat..makanan pun best..makan lagi..leh gemuk kalau macam ni kan..

Wedding@Meru

Pas habis tu balik kat Meru Golf Club..siap2 N G terjun kolam jap...Alllesya punya seronok tak payah cter la..memang takmau naik..siap melalak2 lagi..haru betol la budak ni..

Allesya With Maksu + Mak Nina

Pastu naik siap2 N balik..bertolak kul 4.30 pm..selamat tiba di KL kul 8.00..
Besh sesangat..Allesya lebih2 lagi coz dapat jumpa Tok Ayah + Maktok..cuma takada masa nak spent time together..next time bleh G lagi..kali ni kena angkut Mr. Khusairi sekali coz aku blur bila tanpa dia..huahuahua...anak releks jer..mama dia yang ati kecik...payah betul la kalau macam ni..

2 comments:

  1. wah,..bestnyer zu jalan2 cuti...syoknyer apartment tu...ada bath tub lagi...sure allesya have fun.

    ReplyDelete
  2. mmg tersangat la best..umah dia selesa..view pun cantik..sunyi jer..G la bawa wina..kolam dia best..

    ReplyDelete