Thursday, November 25, 2010

Ambik ko...

Hah..baru ada akai..ingatkan sakit kepala sesaje je..ingatkan saje2 sakit sebab angin penuh satu badan..telan panadol..antibiotik..ubat tahan sakit..semua aku bedal..rupa2nya memang tekanan darah aku teramatlah rendah..mujur tergerak ati nak G klinik..itupun sebenarnya bukan nak check beria2 sangat...cuma nak sambung MC coz MC dari klinik segara tu sampai ari ni jer..melihatkan keadaan aku yang tak mampu nak berdiri..camner nak drive kan *dari rumah nak menuju ke lift pun aku kena berhenti 3 kali..baru jalan 3 langkah kepala dah toing2....so, cadang2 nak mintalah MC untuk esok tetapi lain plak kisahnya..

Memula doktor tu tenung muka aku dulu..mata aku dah berair sebab kepala aku rasa macam mengembang jer..tengok doktor tu pun aku dah nampak 2..dia tanya nape..airmata aku mengalir lagi..uuuwwwaaa..alolo doktor wei..aku rasa macam dok kat alam kayangan dah ni..tak mampu nak bercakap..bukan kepala jer sakit..rahang aku pun dah kejong ni..nak nganga mulut pun tak mampu..

Dia terus check BP..huh..apa yang aku dapat...dia tak kata apa dah..terus soh drip..selain dah hidrat..*melihat keadaan aku yang dah tak bermaya..darah langsung tak membantu untuk badan aku berfungsi...dia cucuk pun ikut suka jer..janji air tu masuk dalam badan..aku lantakkan aje dia nak buat apa..yang penting kepala aku rasa macam nak tertanggal...

Pas setengah jam berlalu..baru aku sedar..sebelum tu memang separa sedar pun..anak entah kemana..laki lagi la..*rupa2nya diaorang siap G makan KFC sebab doktor tu kata lama juga masa nak drip..

Hehehe..aku dah nampak dunia..mata baru rasa cerah..dunia pun baru rasa nyaman...kalau tak aku tak tau rasa apa..dari rumah dok dalam keta pun aku masih lagi berkhayal...pening kepala teramat sangat selain dari badan aku yang terlalu lemah..

Thanks to doktor Liyana..saya amat2 menghargai bantuan anda..TQ to Mr. Khusairi coz sanggup drive dalam hujan + jammed..Thanks To Cik Allesya coz tak buat perangai ye..

Now..saya rasa sedikit segar..tetapi masih memerlukan rehat..heharap darah kembali normal ye..tak sanggup menanggung derita...sakit yang tak mampu ditafsirkan..

No comments:

Post a Comment