Monday, November 22, 2010

Wanginya

Ahaks!!..kali ni nak story about kami telah pergi ke SOGO untuk yg ke 2 kali selepas kawin..kuang3...dah 4 tahun kawin..SOGO tu aku anggap jer tak wujud kan..entah naper..dia bukan 1st choice tempat kami nak shopink..sebab2nya

  1. Jalan nak G KL sentiasa jammed..nak G tu amik masa berjam2 dok dalam keta..thats whylah aku anggap SOGO tu tak menarik pun
  2. Nak parking sikit punya seksa..ada tempat 1 jam RM3.00..ada tempat sekali masuk RM5.00..kalau waktu sale..raya..atau cuti sekolah..tempat parking pernah mencecah RM12.00 sekali masuk..gilo ke apa??cekik darah
  3. Bagi aku tak ada benda yang menarik pun kat sana..barang still mahal..ada benda yang besa2 jer..tak menarik pun tapi rege tak hingat..after sale pun tetap rasa membazir beli..so, masih buat aku tak teruja nak G SOGO..
  4. Dan macam2 lagi la yang membuatkan aku rasa SOGO tu tak menarik pun..

Tetapi semalam entah nape..mimpi tetiba bleh G sana..mula2 saja nak jalan2..dengar2 ada sale baju..kot leh la beli sehelai dua..tapi sudahnya aku melopong tengok orang pilih..mak aiii manusia ke apa ni..penuh sampai berasak2..sanggup korang ye..aku yang belum sempat join sekaki ni pun dah sesak nafas tengok..cashier kat kaunter tu menyengih jer..dalam kepala..WAH!!bonus 3 bulan gaji kalau macam ni..itu baru cashier..

Tokey dia lagi la..kat mata terbayang RM jer kan..

Disebabkan aku tak sanggup nak berebut2 ngan orang..jadi aku matikan saja niat nak beli baju..tengok area perfume taklah ramai sangat..maka dengan itu mulalah misi mencium bau wangi2an..tak ada plan pun nak beli..ingatkan saja nak survey dulu..tengok rege pun bleh tahan juga..bleh makan sebulan ni..tapi entah naper..agaknya promoter tu pakai ubat guna2 kot..memula teringin nak beli yang set couple..tapi kalau perfume for men wangi..perfume for women plak wangi kemiyan..baru belacan pun ada..dah kembang idung aku cium kopi..neutral la sangat..tapi kesudahannya bau dia tetap macam sama jer..


Akhirnya Papa amik minyak wangi ni jer..memang bau dia tersangat la sweet..rege dia pun sweet juga..hehehe..heharap leh pakai selama 3 bulan yer..sila berjimat tau..

|

|

|

*V*

Unforgivable 125ml..inspirasi from puff daddy..RM260 sempena sale Krismas..Kalau tak rege dia dekat RM300..kira berbaloi la beli sebab dia jenis EDP..tahan 8 jam..better sembur kat baju sebab bau dia susah nak hilang

Aku plak ambik

|

|

|

*V*

Dolce & Gabbana...selain bau dia yang wangi..aku berkenan sebab dia bagi banyak F.O.C..yang paling aku minat sesangat sebab dapat satu botol D&G yang botol kecil tu.. 5ml jer tapi botol dia tersangatlah chumel..dia kata F.O.C padahal dah makap rege kan..

RM295 untuk 50ml..aku akan pakai sampai 3 bulan..hehehe..sekali sembur jer...sayang oooo...tu pun jenis EDP..memang dah test..semalam aku sembur..ari ni bau lagi..dia amat sesuai untuk indoor..lagi berpeluh..lagi wangi..ala..dok opis pun bleh pakai juga..dah beli..takkan time nak G Gym jer baru nak sembur kan...rugi la kalau mcm tu..

Balik tu Mr. Khusairi nak belanja makan nasi lemak antarabangsa..nama pernah dengar tapi kedai tak tau kat mana..so kami G kedai dia yg kat gombak tu..tapi malangnya tutup plak..deret kedai tu juga ada kedai mamak..tengok orang penuh tengok badminton..ada plak orang jual char kew teow..so join aje la..sambil2 tu bleh la tengok Lin Dan main..

Dah habis tu terus balik..Allesya pun dah mengamuk nak susu..bagi air apapun dah tak layan..naughty la u sayang...

No comments:

Post a Comment