Wednesday, November 17, 2010

I'm Shock!!!

Hehehe..mule2 nak gelak dulu..memang terujaan aku dah melampaui batas ni..hari ni just datang opis menganga..gilir2 ngan farez & Puva aga kaunter coz yang lain sedang bercuti raya..Boss pun tengok kuar masuk jer..busan coz terlalu sunyi kot..student langsung takda..nasib baik aku baik ari ni..dalam kepala tak tau nak G mana...so masih bertahan didalam suasana beku yang melepasi tahap -ve ini..oh!!so cool...

Yang membuatkan aku teruja sesangat adalah kerana..meh aku tunjukkan ye..sila buka mata leluas sebab time aku print screen tapi pun memang dia dah besar ni jer..tak boleh diperbesarkan lagi pun..korang kene percaya sebab aku pun agak2 benda ni tipu..tapi kalau betullloh!!bahagianya aku..sila tengok ye kekewan
||
||
||
*V*

Mungkin tak nampak sesangat kan..tapi cuba tenung betul2..nampak tak gambar bendera warna putih yang ada dot merah kat dalam dia tu..huhuhu..my visitor from JAPAN..Pastu ada satu lagi dari Universiti Axeandria Al Iskandariah..kat ner ye..rasanya kat negara Arab kot..aku ni pun adakala bodo2 alang juga kalau nama Universiti ni memang lambat detect..maklumlah dulu..tak amik subect Geo..so..peta memang tak hafal..

Yang satu lagi ni aku nak with TQ sesangat coz anda telah merajinkan diri menaip http://zuhainikhusairi.blogspot.com dan membaca entry aku yang sengal2 ubi ni..

||
||
||
*V*
Cadangnya nak amik orang yang ke 1000 tapi dah terlajak satu nombor.takper..special number ni..aku suke..kiranya tak sesisa la aku ada blog sendiri kan..walaupun ada masa tu..aku tak tengok pun..maklumlah vitamin 'M' banyak sangat..

So..i'm happy..walaupun busan dah melanda ni..rehat tadi dah sempat pun memejamkan mata satu round..now kepala dan toing2..sedut teh o ais pun dah rasa macam kopi ni..heharap jangan maigrain ahh..sbb sok aku nak travel ke perak pula..InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment