Wednesday, January 19, 2011

1st Time Pakai Benda Ni..


Tada...inilah barang yg aku tunggu2..akhirnya selamat tiba ke pejabat pada hari rabu petang..*zura..aku tolong ko promote lagi ye..beli ngan owner blog ---> ini..
Memula dapat tu aku gelak dulu..huhu..imagine bila pinggang aku seramping model tu..wah!!kena pertingkatkan usaha ni..memandangkan body aku tidaklah se'cun' model tu kan..maklumlah dah kuar anak sorang..pinggang dah mengembang..so, aku pasrah aje lah memula pakai slimming suit ni..Memula tu memang seksa lah kejap..maklumlah cutting tidak sama ngan baju..

Takda keje..G imagine badan aku macam ni..gila!!

Tapi bila dah pakai 2 3 kali..ok...tak ada masalah..selesa ditambah dengan udara pejabat yang teramat sejuk..maka aku anggap benda ni selain boleh membuang selulit..kakakaka..ia juga bleh dijadikan cover sweater..

Macam2 ada dalam ni..

Now..best jer bila nak pakai jubah G opis..sebab badan i sudah berubah sedikit slim..cuma korang jangan ler pakai benda ni sambil makan 3 pinggan..memang tak muat la jawabnya..makan apa yang diperlukan oleh badan sahaja...mesti pasni ramai yang slim melim..hihihi

No comments:

Post a Comment